M
Murheissaan
Vieras
Meillä tämä avioliitto ei vain ota toimiakseen. Koko ajan riidellään, ja yleensä siksi, että olen "tyhmä, laiska ja saamaton". Mitään en kuulemma tee ja jos teen, teen sen väärin. Siivota pitäisi koko ajan, koskaan ei ole tarpeeksi puhdasta ja siistiä. Minkäänlaista läheisyyttä tai seksiä ei ollut juuri lainkaan tämän vuoden puolella....Yhden käden sormilla voin laskea rakastelukerrat, siitä, kun tulin raskaaksi (poika nyt 1,5v) Enää ei edes haluta, toisen vieressä istuminenkin hieman "ällöttää".
Haluaisin erota, mutta pelottaa tulevaisuus pojan kanssa kahden, lähinnä taloudellinen selviäminen, kun en ole tällä hetkellä töissä, eikä täälläpäin ole töitä tarjollakaan. Lisäksi olen ihastunut erääseen toiseen mieheen. Maailma tuntuu kaatuvan päälle.....
Haluaisin erota, mutta pelottaa tulevaisuus pojan kanssa kahden, lähinnä taloudellinen selviäminen, kun en ole tällä hetkellä töissä, eikä täälläpäin ole töitä tarjollakaan. Lisäksi olen ihastunut erääseen toiseen mieheen. Maailma tuntuu kaatuvan päälle.....