M
mamma
Vieras
Siis jos menkkoja ei ole eikä kuulu, siltikin toki voi tulla raskaaksi, mutta eikö todennäköisyys ole melkoisen pieni kuitenkin? Selittäkää tyhmälle, mitä tässä niinku tapahtuu, jos näin käy!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis ovulaatio voi olla vaikka ei ole vielä ensimmäisiä menkkoja tullut, raskautuu, eikä se kuukautisvuoto siis voi tai ehdi tulla.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis ovulaatio voi olla vaikka ei ole vielä ensimmäisiä menkkoja tullut, raskautuu, eikä se kuukautisvuoto siis voi tai ehdi tulla.
Aivan joo, mutta tämä on jotenkin maagista! :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Minä en jotenki ymmärrä, että miten jotkut luottaa siihen imetyksen tehoon ehkäisykeinona..? Vaikka kuinka ois niin että ei ois menkkoja vielä tullu.. minä en uskaltais ikinä! Minä oon aatellu sen niin, että AINA on mahdollista tulla raskaaksi, kun on yhdynnässä ilman kumia/pillereitä/kierukkaa/tms yleisesti käytössä olevaa ehkäisykeinoa. AINA!
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Minä en jotenki ymmärrä, että miten jotkut luottaa siihen imetyksen tehoon ehkäisykeinona..? Vaikka kuinka ois niin että ei ois menkkoja vielä tullu.. minä en uskaltais ikinä! Minä oon aatellu sen niin, että AINA on mahdollista tulla raskaaksi, kun on yhdynnässä ilman kumia/pillereitä/kierukkaa/tms yleisesti käytössä olevaa ehkäisykeinoa. AINA!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Minä en jotenki ymmärrä, että miten jotkut luottaa siihen imetyksen tehoon ehkäisykeinona..? Vaikka kuinka ois niin että ei ois menkkoja vielä tullu.. minä en uskaltais ikinä! Minä oon aatellu sen niin, että AINA on mahdollista tulla raskaaksi, kun on yhdynnässä ilman kumia/pillereitä/kierukkaa/tms yleisesti käytössä olevaa ehkäisykeinoa. AINA!
Mä en ymmärrä kans..Imetys ei todellakaan ole ehkäisy!
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:katsokaan ku imetys ei ole mikään ehkäisykeino. Sillo naisella on synnytyksen jälkeen paikat ns. "auki" joten helppo tulla raskaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja apa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Minä en jotenki ymmärrä, että miten jotkut luottaa siihen imetyksen tehoon ehkäisykeinona..? Vaikka kuinka ois niin että ei ois menkkoja vielä tullu.. minä en uskaltais ikinä! Minä oon aatellu sen niin, että AINA on mahdollista tulla raskaaksi, kun on yhdynnässä ilman kumia/pillereitä/kierukkaa/tms yleisesti käytössä olevaa ehkäisykeinoa. AINA!
Pitää muistaa kuitenki, että kaikki imetyksen aikana alkunsa saaneet lapset ei ole vahinkoja. Meilä ainaki oltiin sillä mielellä, että saa tärpätä heti ku vain mahollista. Ikäeroks tuli 13kk ja imetyksen aikana ilman menkkoja tulin raskaaks.
Alkuperäinen kirjoittaja apa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Minä en jotenki ymmärrä, että miten jotkut luottaa siihen imetyksen tehoon ehkäisykeinona..? Vaikka kuinka ois niin että ei ois menkkoja vielä tullu.. minä en uskaltais ikinä! Minä oon aatellu sen niin, että AINA on mahdollista tulla raskaaksi, kun on yhdynnässä ilman kumia/pillereitä/kierukkaa/tms yleisesti käytössä olevaa ehkäisykeinoa. AINA!
Pitää muistaa kuitenki, että kaikki imetyksen aikana alkunsa saaneet lapset ei ole vahinkoja. Meilä ainaki oltiin sillä mielellä, että saa tärpätä heti ku vain mahollista. Ikäeroks tuli 13kk ja imetyksen aikana ilman menkkoja tulin raskaaks.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:katsokaan ku imetys ei ole mikään ehkäisykeino. Sillo naisella on synnytyksen jälkeen paikat ns. "auki" joten helppo tulla raskaaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Alkuperäinen kirjoittaja apa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:Minä en jotenki ymmärrä, että miten jotkut luottaa siihen imetyksen tehoon ehkäisykeinona..? Vaikka kuinka ois niin että ei ois menkkoja vielä tullu.. minä en uskaltais ikinä! Minä oon aatellu sen niin, että AINA on mahdollista tulla raskaaksi, kun on yhdynnässä ilman kumia/pillereitä/kierukkaa/tms yleisesti käytössä olevaa ehkäisykeinoa. AINA!
Joo, totta kyllä! =)
Mutta silloinhan sinä et ole ajatellutkaan että se ehkäisee, niinkuin tuossa aiemmassa viestissäni ihmettelin sitä, että miten jotkut uskaltaa luottaa sen tehoon, ja sit taivastellaan että mites tässä näin kävi, imetyksenhän piti ehkäistä.