Miten suhtautua vaimon haluttomuuteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Painetta palleissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Painetta palleissa

Vieras
Meillä on jo pitkään ollut hyvin hiljaista seksin suhteen. Minä kyllä haluaisin mutta vaimo on kuin seksi ei kuuluisi ollenkaan normaalien ihmisten käyttäytymiseen. Käytännössä meillä harrastetaan seksiä 1-2 krt/kk (säälistä???) ja tätä on jo jatkunut viimeisen lapsen syntymästä asti (reilu puolitoista vuotta). Olen koittanut kaikenlaisilla keinoilla saada vaimoa innostumaan mutta mikään ei tunnu tehoavan ja nykyään tulee pakit ennen kuin ehtii edes kunnolla ehdottamaan.
Joten mitä tehdä? Jatkanko sinnikkäästi yrittämistä toivoen että tilanne sitä kautta paranisi vai olisiko viisaampi antaa vaimon olla muutama kuukausi ihan rauhassa ja katsoa jos se tehoaisi? Parisuhde meillä on muuten melko hyvässä kunnossa.

Jos molemmat tiedätte jonkun ns. jakorasia tyyppisen tytön, niin rupea kehumaan häntä kauniiksi ja kerro että menette yhdessä drinkille, niin johan rupee jalat aukeamaan vaimollakin.

Hei Painetta Palleissa

Kerro hänellä tästä puutetilasta ja kysy häneltä mitä asiassa pitäisi tehdä.
Kysy myös miten hän hoitaa puutettaan.

Yritä jättää kaikki tuomitsevat ja syyttävät lauseet pois. Näin yksityisissä asioissa keskustelu muuttuu herkästi riidaksi.

Jos ei muuta ala niin ala urheilla.

Kukaan ei voi olla vastustamatta hyvä kroppaista Suomimiestä...

Hmmm... tuo muiden kehuminen ei välttämättä johtaisi toivottuun tulokseen, ei ainkaan pitkäaikaisesti.

Mutta ehkäpä yritän vielä jutella aiheesta. Jostain syystä tuntuu kuin vaimoani ei seksittömyys häiritsisi lainkaan eli halut ovat häneltä totaalisesti hukassa.
Ja taidan lisäksi vielä elvytellä urheiluharrastuksiani, jos ei muuta niin ainakin saa turhautuneisuutta purettua ja on itse hieman vähemmän kireä.
:wave:

Urheilu tekisi hyvää varmasti vaimollesikin.

Alkaa kuona-aineet liikkua ja mieli virkistyä.

Haluattomuutta voi ehkäisymenetelmätkin aiheuttaa.

Unohtakaa seksi vähäksi aikaa ja keskittykää toisiinne muuten.

Kyllä yhteinen polku löytyy vielä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2006 klo 12:39 Juho kirjoitti:
Haluattomuutta voi ehkäisymenetelmätkin aiheuttaa.

Toi on ihan totta!
Mulla ei ollut haluja, kun käytin ehkäisyrengasta. Seksi ei kiinnostanut ollenkaan. Mutta kun nyt käytetään pelkkää kumia, seksielämä on muuttunut päinvastaiseksi; minä haluan joka päivä monta kertaa ja mies ei jaksaisi millään ;)

itse olen myös "kärsinyt" haluttomuudesta! mies vonkas ja vonkas mutta en edes voinut ajatella seksiä, minulla se haluttomuus johtui synnytyksistä (olin erittäin epävarma alapäästäni ja häpesin sitä) ehkä ihan turhaan. mutta kun asiasta juteltiin ja mies kaikin tavoin piti hyvänä ja kehui minua sain ajan kanssa haluni takaisin! meillä ennen harrastettiin seksiä n.1 kerta viikkoon tai jopa kahteen, mutta nyt voin olla vapaasti ja nautti seksistä , kun näyttöä on siitä että siinä ei ole mitään vikaa! :p

Mulla on olleet halut kadoksissa raskauden takia, mutta viime yönä sai mies viisarin värähtämään kunnolla! On hyvä mieli vieläkin... =)

Mutta, mutta kyllä naisen kuuluu tiedostaa, mitä miehelle merkitsee naisen haluttomuus ja ainakin itse olen kärsinyt haluttomuudestani. On se ollut miehelle kova paikka, kun ennen niin himokas nainen onkin yhtäkkiä täysi lahna.

Olenkin helpottanut miehen oloa ja mieltä ihan rakkaudesta häneen, ei se ole minulta pois... ja aikansa kutakin, kyllä ne halut vielä sieltä palaavat.

Ja se tosiaan auttaa, jos ei mies esim. viikkoon edes puhu seksistä. Vaikka meillä se kyllä on miehellä kovan tuskan takana.

Yhteistyössä