miten suhtautuisit,jos "tuore" miesystäväsi menisi ex naisensa luo selvittämään asiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typykkä pohjoisesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

typykkä pohjoisesta

Vieras
eli mies jättänyt ex naisystävänsä joka juo melkein joka päivä.ja tämä ex nainen sitten soittelee ja ruinaa takaisin.
itsellä nyt tämmöinen tilanne..
en tiä luotanko mieheen ja sit sillain että sielä ei tapahdu mitään sänkyhommia.
eilen kyllä tämä mies oli mun luona ja puhui kaikkea kuinka ihana nainen olen..jamuutenkin näytti tunteensa.
olenko nyt liian mustis ? tai olen tietenkin,mut tiedän tämän ex naisen,nin hän on oikein semmonen tyrkky.

olenko turhasta hermostunut vai ??

Mitäpä se mies enää tekee exänsä luona? Ilmeisesti asiat sovittu, erottu, ei lapsia.

Luotatko. Se sinun täytyy itsesi päättää kaikkien faktojen valossa. Meillä täällä ei kenelläkään ole kristallipalloa, josta voisimme asian todeta. Opettele vaistojesi käyttöä.

Ja sitten ne peruskysymykset: ikää oli? Suhteet kestäneet kuinka kauan (miehesi ja exän ja sinun ja miehesi)?
Ikä on hyvinkin olennainen asia, sillä aivan eri perspektiivillä ihmiset vastaavat 18-vuotiaille ja 58-vuotiaille.

Ihan kaikkea miesten kertomaa existään ei kannata uskoa. Tuo tuli mieleeni kun puhuit naisen juomisesta. Asioita liioitellaan, että omat teot olisivat oikeutetumpia.

Jos ovat eronneet eikä ole yhteistä omaisuutta tai lapsia, niin mitäpä sitä enää jauhamaan.
Mutta jos jotakin jäi hampaankoloon tai sydämeen, niin on kai ne tunteet käytävä loppuun.
Paras varautua jäämään toiseksi naiseksi, pitkäaikaiset exät on vahvoilla.

Exät on exiä, ja sillä selvä. Jos yhteisiä lapsia ei ole, yhteydenpitoon ei ole mitään syytä, varsinkaan jos yhteydenpidon laatu on enimmäkseen sitä että exä ruinaa miestä takaisin. En tiedä miten sen tiedät, mieskö sen sinulle kertoi? Jos miehellä ei ole munaa laittaa pistettä moiselle exäsekoilulle, niin laittaisin tuollaisen suhteen jäähylle.

Yhteistyössä