V
vilukissa
Vieras
Entä omanne? Ei mun naama vaan tarkene jos pakkasta on yli 10 kun korkeintaan kauppaan ja takas. Nippa nappa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mulle laitettiin lapsena vaseliinia poskiin. muistan kun mummo vei aamuisin kuuden aikaan pakkasilla päikkyyn ja koitin nuoleskella sitä rasvaa kielellä.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt:nykysuositus on ettei sais laittaa mitään rasvaa, rasva jäätyessään on pahaks naamalle. Puuteria voi käyttää, se ei jäädy ja suojaa jonkin verran.
Alkuperäinen kirjoittaja nyt:nykysuositus on ettei sais laittaa mitään rasvaa, rasva jäätyessään on pahaks naamalle. Puuteria voi käyttää, se ei jäädy ja suojaa jonkin verran.
Alkuperäinen kirjoittaja grey:Mulle sanottiin eilen neuvolassa, että sellasta tosi rasvasta rasvaa mikä sisältää vaan hyvin vähän tai ei ollenkaan vettä. Se vesi siinä jäätyy naamalle ja on pahasta, ei se rasva niinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Alkuperäinen kirjoittaja grey:Mulle sanottiin eilen neuvolassa, että sellasta tosi rasvasta rasvaa mikä sisältää vaan hyvin vähän tai ei ollenkaan vettä. Se vesi siinä jäätyy naamalle ja on pahasta, ei se rasva niinkään.
Vesi kyllä haihtuu naamalla, hei haloo.
Takas peruskouluun!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkkilinkki:Oletko käyttänyt tai kuullut tällaisesta voiteesta? Nuxe Reve de Miel: Kuivan, herkän ja couperosa ihon hoitovoide. Sopii hyvin ulkoiluvoiteeksi kaikille ihotyypeille. Mulla kaupassa kerran tuli kysymään eräs vanhempi rouva kun poskilla mustelman näköisiä kohtia..että tekeekö sun miehes jotain pahaa sulle?Kerroin että no ei todellakaan, tämä johtuu couperosasta.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tällainen:Weleda Calendula Wind And Weather Cream: Suojaa tehokkaasti pakkasta, tuulta ja raakaa ilmaa vastaan. Sopii myös vauvoille.
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:Alkuperäinen kirjoittaja grey:Mulle sanottiin eilen neuvolassa, että sellasta tosi rasvasta rasvaa mikä sisältää vaan hyvin vähän tai ei ollenkaan vettä. Se vesi siinä jäätyy naamalle ja on pahasta, ei se rasva niinkään.