Peppari Aktiivinen jäsen 20.11.2006 20 818 8 38 19.08.2009 #2 Ja jossain päin maailmaa ei saa mitään testata lapsilla!
Ö Öööö Vieras 19.08.2009 #3 Mä mieluummin odotan mitä sivuvaikutuksia sun lapsellesi tulee, ja jos ne on vakavia niin tiedän olla ottamatta. En viitsi leikkiä lapseni hengellä.
Mä mieluummin odotan mitä sivuvaikutuksia sun lapsellesi tulee, ja jos ne on vakavia niin tiedän olla ottamatta. En viitsi leikkiä lapseni hengellä.
V välikausihaalari Jäsen 19.03.2009 418 0 16 19.08.2009 #5 Mitähän hullua siinä mahtaa olla? En halua itsekään koekaniiniksi saatikka omaa lasta altistaa kokeilemaan jotaki rokotetta tai muutakaan.
Mitähän hullua siinä mahtaa olla? En halua itsekään koekaniiniksi saatikka omaa lasta altistaa kokeilemaan jotaki rokotetta tai muutakaan.
E ei koe-eläimen mami Vieras 19.08.2009 #6 Mun mielestäni ne, jotka laittavat lapsensa tieteen vuoksi kuoleman vaaraan ja uhraavat näin lapsensa, tekevät meille muille suuren palveluksen.
Mun mielestäni ne, jotka laittavat lapsensa tieteen vuoksi kuoleman vaaraan ja uhraavat näin lapsensa, tekevät meille muille suuren palveluksen.