Miten tää huutiksessa maksaminen nyt menee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
siis kohde sulkeutui juuri äsken ja huutoni voitti. nyt tuli huuto.netistä mailia, jossa vastaanottajan yhteystiedot. odotanko jotain viestiä myyjältä vielä, vai nakkaanko rahat suoraan menemään tilille? onko sillä myyjällä mun yhteystiedot vai miten tää homma nyt menee?

Myyjä on saanut susta samantapaisen viestin, jossa näkyy sun yhteystietosi. Voit maksaa, huomaa myös lisätä kohteessa mainittu postikulu, ja sitten laita myyjälle viesti että olet maksanut.

Jos sait tilinumeron, mihin maksaa, niin maksat huutamasi summan ja ilmoitetut postikulut, ja ilmoitat sitten myyjälle, että olet maksanut XXX pankista. Varmista, että huutonetissä on osoitteesi oikein, jos ensimmäistä kauppaa teet. Myyjä saa sen osoitteen, mikä siellä on ilmoitettu.

Jos et saanut tilinumeroa, otat yhteyttä myyjään ja pyydät sitä. Samaten, jos on nouto kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tein eilen elämäni ensimmäisen myynti-ilmoituksen ja ei siellä ollut mihin olisi voinut pankkitilin numeroa laittaa?

Laitetaan vakioviestiin, mikä menee ostajalle kohteen sulkeuduttua. Voit toki ilmoittaa erikseenkin ostajalle sitten, kun hänen tietonsa saat.

Tein eilen elämäni ensimmäisen myynti-ilmoituksen ja ei siellä ollut mihin olisi voinut pankkitilin numeroa laittaa?

Omissa asetuksissa on "vakioviesti" se kirjoitetaan sinne.

Itse olen tehnyt niin että jos tilinumero tulee tuossa vakioviestissä maksan huudon+postikulut heti.
Jos ei tule laitan viestiä ja kysyn tilinumeroa joskus myyjä kerkeää tekemään sen ennen minua. Nämä viestit vaihdetaan lähes poikkeuksetta samana päivänä kun kohde sulkeutuu.

Eipä ole tullut valittamista..
Myöskään myyjänä en odota ostajalta viestiä vaan laitan tilinumeroni sähköpostilla menemään heti kun kerkeän.

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:

Omissa asetuksissa on "vakioviesti" se kirjoitetaan sinne.

Itse olen tehnyt niin että jos tilinumero tulee tuossa vakioviestissä maksan huudon+postikulut heti.
Jos ei tule laitan viestiä ja kysyn tilinumeroa joskus myyjä kerkeää tekemään sen ennen minua. Nämä viestit vaihdetaan lähes poikkeuksetta samana päivänä kun kohde sulkeutuu.

Eipä ole tullut valittamista..
Myöskään myyjänä en odota ostajalta viestiä vaan laitan tilinumeroni sähköpostilla menemään heti kun kerkeän.

Kiitoksia, pitää koettaa laittaa jos lisää laitan myyntiin, eipä ollut ainakaan vielä tullut huutoja kevätpukuun, mutta laitoinkin sen eilen.

Yhteistyössä