Elikkä.. Oon lopettamassa nykyisessä työpaikassani (oon ollut yli vuoden) 9.9.2007, on siis vika työpäivä. Meillä maksetaan aina 15pv kuluvan kuun palkka, eli esim. 15.9 tulee palkka väliltä 1.9-30.9. Tuleeko mun palkka nyt sit yhdeksältä päivältä, vai niiltä työpäiviltä mitä sen yhdeksän päivän aikana on?
Nyt pitäisi saada laskettua paljonko olen tänä vuonna tarkalleen tienannut, tai siis paljonko olen tiennannut kun irtisanomisajan palkkakin on maksettu..
Mitä rahoja siis vielä tulee, ja miten voin laskea paljonko ne on yhteensä?? Lomarahat jne..????
Ja jos joku vielä kertoisi miten saan siitä verot vähennettyä....
Mä en oikein noita prosentti laksuja hallitse..
Tulipa vaikeasti selitettyä.... Tiedän siis mitä olen tähän mennessä tienannut, nyt pitää vaan ne vikat rahat saada siihen lisättyä, että voin tarkistuttaa mun veroprosentin loppu vuodeksi uutta paikkaa varten.
Ei ole aikaa odottaa, että saisin verokortin takaisin, ja sen irtisanomisajan palkan, siinä palkka nauhassahan se tietysti sit lukisi..
Ihanaa jos joku viitsii auttaa tyhmää....!!! :ashamed:
:flower:
Nyt pitäisi saada laskettua paljonko olen tänä vuonna tarkalleen tienannut, tai siis paljonko olen tiennannut kun irtisanomisajan palkkakin on maksettu..
Mitä rahoja siis vielä tulee, ja miten voin laskea paljonko ne on yhteensä?? Lomarahat jne..????
Ja jos joku vielä kertoisi miten saan siitä verot vähennettyä....
Tulipa vaikeasti selitettyä.... Tiedän siis mitä olen tähän mennessä tienannut, nyt pitää vaan ne vikat rahat saada siihen lisättyä, että voin tarkistuttaa mun veroprosentin loppu vuodeksi uutta paikkaa varten.
Ei ole aikaa odottaa, että saisin verokortin takaisin, ja sen irtisanomisajan palkan, siinä palkka nauhassahan se tietysti sit lukisi..
Ihanaa jos joku viitsii auttaa tyhmää....!!! :ashamed: