miten tää vaatteiden valitseminen voi olla näin jumalattoman vaikeeta joka hemmetin kerta??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
oon menossa yhden parhaimman ystäväni synttäreille.
sinne on tulossa joku 40 henkee joista iso osa sellasia joita en oo ees nähny ikinä (ystävän työkavereita, opiskelukavereita jne)

juhlat pidetään mun ystävän lapsuudenkodissa, siellä on ensin ruoka, sitten kahvit ja sit boolit ja sipsit ja muut suolapalat.

saatetaan ehkä lähteä baariin, tai sitten ei lähdetä baariin.

toivomus oli, et laitathan päällesi mukavat ja rennot vaatteet.
mut en mä nyt missää verkkareissa voi lähteä.
mulla ei ole yhtään sellasia hyviä farkkuja, kaikissa on reikiä ja repeemiä tai sit ne on caprimalleja.
on yhdet farkut joita silti voisin harkita, mutta niissä on niin ärsyttävät puntit et ne ei mahdu saappaisiin eikä saappaiden päälle, joten pitäis laittaa noi mun ballerinat jotka sit kastuu heti kättelyssä. eli ei.

sit on pari hametta, toinen todella juhlava ja toinen sellanen tilanteeseen sopiva jonka sit ajattelin laittaa. mutta eihän mulla ole ehjiä sukkahousuja -paitsi mustat. hameeseen olis sellanen ihana toppi, mut ei mitään pitkähihaista mikä sopis mekon kuvion kanssa, eli kylmä tulis.

mulla on 3 takkia joista yksi ylitse muiden, mutta kah kun se on ukon autossa raksalla eikä se voi tuoda sitä mulle. täytyy siis laittaa toi kaamee kaapu, joka sit taas ei sovi tähän hameeseen ja toppiin.

tätä listaa vois jatkaa koko illan, mikä hitto tässä on näin vaikeeta??
ja mullakin kaapit täynnä vaatetta
:headwall: :headwall: :headwall:

en pidä itseäni minään. kiitos ja anteeksi. :xmas:

en pääse... tää hame on tällanen mustavalkonen kukkakuvioinen, et ne mustat sukkikset kyl käy ku kuitenki laitan noi saapikkaat jalkaan. mut sit tulee vastaan toi pitkähihasongelma ja takkiongelma :ashamed:
kun vaihtoehtoina on vaaleen beige pitkä takki joka saa mut näyttää tosi kalpeelta eikä anna yhtään väriä tähän mustavalkoseen lookkiin tai sit mun punanen samettitakki joka olis mun mielestä sopinu ku nenä päähän, mut on siel raksalla :kieh:

ja en tarkene hameella ilman sukkahousuja enkä jaksa ajella säärisänkeäni :D

Mä tiedän niin hyvin tunteen. :hug:

Mä aina mietin miehen ja lasten vaatteet viimeisen päälle, mutta omat jää viimeiseksi ja mitään, ei siis mitään meinaa löytyä.
Tuo niin inhottavaa.
"Onneksi" käyn niin harvoin missään yksin ulkona, ettei tarvii kovin usein miettiä. Saan kyllä kaupunkireissustakin ongelman aikaiseksi...
=)

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
en pääse... tää hame on tällanen mustavalkonen kukkakuvioinen, et ne mustat sukkikset kyl käy ku kuitenki laitan noi saapikkaat jalkaan. mut sit tulee vastaan toi pitkähihasongelma ja takkiongelma :ashamed:
kun vaihtoehtoina on vaaleen beige pitkä takki joka saa mut näyttää tosi kalpeelta eikä anna yhtään väriä tähän mustavalkoseen lookkiin tai sit mun punanen samettitakki joka olis mun mielestä sopinu ku nenä päähän, mut on siel raksalla :kieh:

ja en tarkene hameella ilman sukkahousuja enkä jaksa ajella säärisänkeäni :D
Ei sul ole mitään esim valkosta villatakkia? Eikö sillä pärjäis?

no kun ei oo mitää valkosta, se sopis nyt niin hyvin :/ :/
löytyy vaan musta bolero mikä näyttää aika synkeeltä mustan topin kanssa.. ja sit sellanen musta neuletakki mikä mun varmaan on pakko laittaa..
mut hitto millä mä saan sen takin sieltä raksalta |O

Yhteistyössä