miten tääki voi olla näin vaikeeta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
olen alkanu huomaamaan että olen kaveripiirini valinnu aika kehnosti, kukaan ei pidä yhteyttä ja aina keksitään tekosyitä joka asiaan. Nyt en ole keneenkään pitkään aikaan pitäny yhteyttä kun en jaksa aina olla se joka soittaa tai ehdottaa jotain. Ajattelin nyt sitten yhtä kuitenkin pyytää kahville kun on niin kiva ilmakin, no eihän se nyt käy kun menee toisen kaverinsa kanssa kahville |O

Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
30v akat käyttäytyy kun pienet kakarat :headwall:
Kahvillehan ei tietenkään voi kolmestaan mennä, juu ei :headwall: |O

Niimpä. Mulla on kans juur se yks "ystävä" kuka ei voi kerralla olla kun yhden kanssa.. Mä sitä alunalkaenkin ihmettelin, mut kai se pelkää, et mä ystävystyisin sitten sen toisen kaverin kanssa. Tää on muutenkin kyllä vähän :headwall: Soittaa aina jos hällä on jotain millä prassailla mulle, tai valittaa miehestään..

Mikshän mäkin sen kaverina olen??

Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:
Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
30v akat käyttäytyy kun pienet kakarat :headwall:
Kahvillehan ei tietenkään voi kolmestaan mennä, juu ei :headwall: |O

Niimpä. Mulla on kans juur se yks "ystävä" kuka ei voi kerralla olla kun yhden kanssa.. Mä sitä alunalkaenkin ihmettelin, mut kai se pelkää, et mä ystävystyisin sitten sen toisen kaverin kanssa. Tää on muutenkin kyllä vähän :headwall: Soittaa aina jos hällä on jotain millä prassailla mulle, tai valittaa miehestään..

Mikshän mäkin sen kaverina olen??

Ois joskus kiva ihan isommallakin porukalla jotain tehdä. Taitaa olla turha toivo kun ei näitä saa edes yksinkään mihinkään. Tämä yks soitteleekin aina sillon jos on baariin menossa ja tarvii seuraa, muutenhan ei voi yhteyttä pitää.

Yhteistyössä