Miten täällä palstalla vois ystävystyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rekisteröityminen on ensimmäinen askel eteenpäin. Sitten osallistut aktiivisesti keskusteluihin. Palstalaiset järjestävät myös eri puolilla Suomea tapaamisia, niille on ihan oma osionsa.

Rekisteröitymällä. Mitä enemmän kirjotat samalla nikillä, muut oppii tunteen sut. Ja jos löydät jostai ketjusta hengenheimolaisen laita rohkeesti yv:tä. Ota yhteyttä ja tee alote.

[QUOTE="yksinäinen";23127265]Tuntuu siltä, että kaikilla on vaan omat klikkinsä täällä palstalla:([/QUOTE]

En usko, että oikeasti haluaisit ystävystyä TÄLLÄ palstalla!!

[QUOTE="wera";23127403]En usko, että oikeasti haluaisit ystävystyä TÄLLÄ palstalla!![/QUOTE]

Samaa mieltä! Tuo keittis on kyllä aika symppis ja ihana, haluisin häneen tutustua. Niin viisaskin. Eipä täällä paljoa muita ole, ehkä rieputarallaa myös tutustumisen arvoinen. Anatolia myös jollain tapaa.

Kun mun poika oli pienempi olin täällä eri nimimerkillä ja viestittelin yhden toisen palstalaisen kanssa, mutta jossain vaiheessa en saanut enää vastausta tältä, joten siinä kait meni mun ystävystymiset :ashamed:

Enää en edes muista millä nimimerkillä itse silloin kirjoitin, enkä muista mikä nimimerkki sillä viestittelijällä oli?

Tuo keittis on kyllä aika symppis ja ihana, haluisin häneen tutustua. Niin viisaskin. Eipä täällä paljoa muita ole, ehkä rieputarallaa myös tutustumisen arvoinen. Anatolia myös jollain tapaa.

Munki mielestä on viisas! Mielelläni aina luen mitä sanottavaa hänellä on :)

Määkin tarttisin jonkun naisen luokseni. Maalaismies olen ja sikatilaa on ja metsää. Ei paljoa kokemusta naisista tai oikein yhtään jos ei lasketa kun on harjoiteltu rakastelua naapurin vajaamielis-Teijon kanssa ihan kuitenkin heteropohjalta ettei ole siinä homoseksualismia ollut taustalla vaikka on sisäkkäin oltu. Muutenkin olen normaali Suomen mies. Harrastuksia olisi bodaus (käsipainoilla) ja suihkussa käynti. Eli kaikki naiset senkun tutustumaan rohkeasti.

Mä oon varmaan täältä saanu enemmän kavereita ku mistään muualta :laugh:
Yhden kanssa oon tavannu niin monta kertaa ettei sormet riitä ja yhden luona oon ollu jopa yökylässä :D
Mutta kaikki palstalaiset jotka oon tavannu on ollu hurjan kivoja, ja voisin nähdä niitä koska vaan uusiks :D

[QUOTE="vieras";23127598]Haluaisin ystävystyä Scarlettin kanssa, mutta en oo viel keksinyt miten hänet sais pehmitettyä...[/QUOTE]
Minäkin tykkäisin Scarlettista. Haluaisin nyt tästä elämäni tärkeimmästä asiasta jutella hänen kanssaan.

Yhteistyössä