:snotty: <--- tuo olis niin kiva saada myös meseen. Osaako joku neuvoa, vai saako ollenkaan :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hihii:hiiren kakkosnappia ja tallenna kuva koneelle
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mulla nää hymiöt aina jotenkin vääristyy mittasuhteiltaan tai muuttuu epäselviksi. Tietääkö joku miksi? Siis mesestä kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mulla nää hymiöt aina jotenkin vääristyy mittasuhteiltaan tai muuttuu epäselviksi. Tietääkö joku miksi? Siis mesestä kyse.