Miten tällaisia asioita voi unohtaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Miten voi olla, että jotkut asiat olen voinut unohtaa menneisyydestä?
Olin jonnekin 17-vuotiaaksi asti näpistelijä eli satunnaisesti näpistelin rahaa, meikkejä ja pieniä tavaroita mitkä halusin. Viime kerrasta on siis aikaa sen 10 vuotta enkä voisi nykyisin kuvittelevani tehdä tuollaista enkä tunnekaan tuota ihmistä enää, joka olin tuolloin muutenkaan.
No, äitini kanssa juteltiin kerran asioista ja meillä tuli puhe näistä ajoista ja hän kysyi sitten minulta suoraan paristakin asiasta.
Hämärästi luulen tietäväni asiasta jotain tai tuntuu siis tutulta, mutta en muista tällaista käyneen. Silti olen varma, että itse olisin tehnyt nämä jutut.
Minulla kun oli tapana tekemisieni jälkeen poistaa tieto taka-alalle enkä murehtinut niistä enää, mutta miten voin unohtaa tällaiset asiat, jotka ei ole kuitenkaan olleet mitään pikkujuttuja?

Mulla sama, nuoruusvuosilta muisti osittain pyyhkiytynyt. Elin "rajua" elämää, olin masentunut jne. Tein asioita joita TIEDÄN tehneeni, mut en muista, ja mua ahdistaa kun tuntuu etten se ollut minä.. Yks pikku esimerkki, mulla on kuvia eräästä risteilystä, mut en muista olleeni siellä, ilman niitä kuvia väittäisin ettei sitä koskaan tapahtunut.

Siis joitain näpistyksiä en muista. Äitini otti kerran asian puheeksi ja kysyi suoraan olenko silloin vuonna nakki ja tappileipä varastanut siltä ja siltä sukulaiseltamme sitä ja tätä ja tuotakin. En osannut tähän vastata kun en "tiennyt" tai muistanut mutta olen ollut tuona aikana siellä paikanpäällä kun nämä näpistykset ovat tapahtuneet niin olen aika sata varma siitä että olen varastanut.
Kysyin siitä vaan miten voi olla mahdollista ettei tällaista asiaa muista jälkikäteen vaikka kuinka yritän pinnistää.

Yhteistyössä