Miten tämä juttu etenee, veikkaa (suhde).

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toka

Vieras
Mies on piirittänyt minua kok syksyn. Ollaan muutama kerta harrastettu kiihkeää seksiä, vihdoin ja viimein. Minä olen vapaa, mies naimisissa. Aikoo pysyä, mutta liitto on vain kulissi. Minä en voi soitellä hänelle, ettei hän jää kiinni. Nyt ei ole ottanut yhteyttä toviin. Meinaakohan hän lopettaa suhteen näin? Mitä luulette?

Joutuu kyllä olemaan loppuelämänsä kanssani tekemisissä käytännön syistä. Että viitsiikö hän ilman puhetta lopettaa suhteemme? Miten itse toimisitte, jos löytäisit miehesi/naisesi kanssa toisenne yhtäkkiä uudestaan. Pitäisitkö rakastajan ajan tasalla?

Alkuperäinen kirjoittaja toka:
Mies on piirittänyt minua kok syksyn. Ollaan muutama kerta harrastettu kiihkeää seksiä, vihdoin ja viimein. Minä olen vapaa, mies naimisissa. Aikoo pysyä, mutta liitto on vain kulissi. Minä en voi soitellä hänelle, ettei hän jää kiinni. Nyt ei ole ottanut yhteyttä toviin. Meinaakohan hän lopettaa suhteen näin? Mitä luulette?

Joutuu kyllä olemaan loppuelämänsä kanssani tekemisissä käytännön syistä. Että viitsiikö hän ilman puhetta lopettaa suhteemme? Miten itse toimisitte, jos löytäisit miehesi/naisesi kanssa toisenne yhtäkkiä uudestaan. Pitäisitkö rakastajan ajan tasalla?

Pitäisin ajan tasalla. Sanoisin, että lankesin toiseen mieheen koska oma suhteeni meni päin persettä silloin. Oletko raskaana sille miehelle vai miksi joudut olemaan tekemisissä loppuelämän hänen kanssaan?

Eli voisi ajatella niin, että hän pitäisi yhteyttä? Minähän voin olla v***mainen kuspää, jos hän lemppaa minut yhtäkkiä? Ja varsinki jos pelkää vaimonsa reaktioita. Jos vaikka lipsauttaisin suhteestamme? Mitä en tietenkään tee...

En halua kertoa loppuelämän siteestä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli voisi ajatella niin, että hän pitäisi yhteyttä? Minähän voin olla v***mainen kuspää, jos hän lemppaa minut yhtäkkiä? Ja varsinki jos pelkää vaimonsa reaktioita. Jos vaikka lipsauttaisin suhteestamme? Mitä en tietenkään tee...

En halua kertoa loppuelämän siteestä...

miks et halua kertoa loppuelämän siteestä? eihän mikään muu voi loppuelämäksi sitoa jollain tavalla, kuin lapsi.

Miksi satunnaiselle seksisuhteelle pitäisi tehdä tiliä muista suhteistaan?
Jos ei ole valmis eroamaan edellisestä,eiköhän se kerro paljon siitä millä tasolla nykyistä suhdetta ajattelee.
Todennäköisesti jos joutuu loppuelämän olemaan tekemisissä,kyseessä on yhteinen lapsi.
Se taas ei velvoita tekemisissä olemaan muutakuin maksamalla kerran kuussa elatusmaksut,mahdollisesti ei niitäkään.

Juu, en tarkoita, että pitäisi olla yhteyksissä. Pakkohan ei ole kuin kuolla.
Ajettelin, miten fiksu ihminen meinaa tämän homman hoitaa. Kusipäisen käyttäytymisen tiedän. En edes halua, että hän jättäisi vaimonsa. Minä haluan seksiä. Ja totta maar haluaisin tietää, onko sitä edelleen tarjolla.

Yhteistyössä