Miten tämä on mahdollista?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vera86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vera86

Jäsen
06.01.2010
285
0
16
Edelliset kuukautiset alkoivat 1.3 ja kierto oli 42päivä. neuvolla on vasta ensi tiistaina ja laskeskelen nyt kuinka pitkällä raskaus on....Nettilaskurit tarjoavat la:ksi 20.12,eli sehän tarkoittaisi että raskaus on kestänyt 2kk eli reilu 8vko:a....Voiko tämä olla siis totta :D ?

No kohtahan on jo 1.5. joten onhan se pari kuukautta kestänytkin. :) Sehän lasketaan edellisten menkkojen alkamisajasta, tosin kannattaa mainita pitkä kierto neuvolassa niin ehkä korjaavat lasketun ajan sen mukaan. Ultrassa se LA sitten viimeistään varmistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:
No kohtahan on jo 1.5. joten onhan se pari kuukautta kestänytkin. :) Sehän lasketaan edellisten menkkojen alkamisajasta, tosin kannattaa mainita pitkä kierto neuvolassa niin ehkä korjaavat lasketun ajan sen mukaan. Ultrassa se LA sitten viimeistään varmistuu.

Juu,siis just laitoin siihen kalenteriinkin että kakaautisten väli 42p ja se antoi sen la:n.....Ihmettelen va ku jotenkin 2kk on kulunut ja "oon tottunut" tähän vast nyt (tein testin pari viikkoa sitten).....Toivottovasti se pahoinvointi ei tuuu.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja vera86:
Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:

Juu,siis just laitoin siihen kalenteriinkin että kakaautisten väli 42p ja se antoi sen la:n.....Ihmettelen va ku jotenkin 2kk on kulunut ja "oon tottunut" tähän vast nyt (tein testin pari viikkoa sitten).....Toivottovasti se pahoinvointi ei tuuu.... :D

no ei se enää tule! Onnea odotukseen ja toivotaan, että loppuaikakin menee yhtä huomaamatta :)

Mäkään en oikein tajunnut mun laskettua aikaa silloin joskus. Raskaus oli alkanut ihan normaalisti kp19, mun kierto on 33-34päivää. Lasketuksi ajaksi olisi tullut kuukautisista laskettuna 26.6., mutta muuttuikin ultrassa 16.7.!! Eli eikö tuossa jo kolme viikkoa heittoa ole? Kiertokaan ei ole pisimmästä päästä, niin miten tuo pitäisi käsittää? :D

Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:
Mäkään en oikein tajunnut mun laskettua aikaa silloin joskus. Raskaus oli alkanut ihan normaalisti kp19, mun kierto on 33-34päivää. Lasketuksi ajaksi olisi tullut kuukautisista laskettuna 26.6., mutta muuttuikin ultrassa 16.7.!! Eli eikö tuossa jo kolme viikkoa heittoa ole? Kiertokaan ei ole pisimmästä päästä, niin miten tuo pitäisi käsittää? :D

Onpas jännä... minä päivänä lapsi lopulta syntyi? Keksin kaksi vaihtoehtoa: a) ultraajan mittavirhe, jonka vuoksi sikiö mitattiin pienemmäksi kuin todellisuudessa tai b) joskus olen kuullut että joissakin tapauksissa se kiinnittymisvaihe voi kestää pitkään. Tosin tuskin noin pitkään.

Ainiin ja mulla tuli valemenkat/kiinnittymisvuoto neljä päivää ennen kuin olisi oikein kuukatisten pitänyt alkaa. Koko raskaus oli muutenkin mysteeri, raskaustesti näytti vasta rv7 positiivista.

Muoks. ensimmäisessä ultrassa ei näkynyt paljoa mitään, pieni möykky vain (rv8). Uusi ultra oli kahden viikon jälkeen ja mittojen mukaan raskausviikkoja oli 10 jo kasassa. Kuvassa näkyi miten lapsi liikkui ja oli jo tosi selkeän "näköinen".

Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:
Ainiin ja mulla tuli valemenkat/kiinnittymisvuoto neljä päivää ennen kuin olisi oikein kuukatisten pitänyt alkaa. Koko raskaus oli muutenkin mysteeri, raskaustesti näytti vasta rv7 positiivista.

Olisko se vuoto ennen menkkoja liittynytkin ovulaatioon? Mulla joskus tulee pientä tuhruvuotoa ovulaation yhteydessä. Sopisi LA:han ja siihen että testi näytti noin myöhään plussan.

Mä ihan luulin että ne oli kuukautiset, kestivät 4päivää mutta loppuivat kuin seinään ja mulle harvinaisena tuhruna. Normivuoto kun mulla kestää sen 7päivää, kuin sangosta kaatamalla... Voisihan se toki jotenkin niinkin olla, että hedelmöittyminen on tapahtunut paljon myöhemmin.

Yhteistyössä