Miten tämä voi olla mahdollista?!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ei

Vieras
Mulla on kierukka ja olen mitä luultavammin silti raskaana!!! Miten tämä on mahdollista?

Kuukautiset on myöhässä jo yli viikon, raskausoireita on samanlailla kuten edellisissäkin raskauksissa tähän aikaan, pahaa oloa....

Voinko viedä vain pissanäytteen tk:hon ja sanoa et tutkivat siitä että jos olen raskaana. Toivottavasti en ole, mun elämä kaatuu jos oon, mä en jaksa....;((

Kierukka ei ole pomminvarma ehkäisy, etenkään kuparikierukka. Itse asiassa mikään ehkäisy ei ole pomminvarma.
Helpointa on ostaa testi Ärrältä, marketista tai apteekista.

Niin mulla on siis tuo kuparikierukka ja kyllä silloin kuukautisten pitäisi ihan normaalisti tulla, vuoto on jopa runsaampaa. Horminikierukkaa käyttävillä voi kuukautiset jäädä tulemattakin.

Toki tiedän ettei mikään ehkäisy ole ihan 100% varma, mutta enkai minä kuitenkaan voi kuulua siihen pieneen prosenttiin jolla tuo kuparikierukka ei toimi, vai voinko??!?! Kyllä ottaa päähän. Mitähän sitä tekisi.... aina olen ollut vahvasti sitä mieltä etten keskeytykseen pystyisi, mutta en jaksaisi kyllä nyt vauvaakaan....en todellakaan.