Miten tässä näin kävi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

emii

Vieras
Minähän olen humalassa :( Olen kolmen lapsen kanssa kotona. Paska päivä takana. En saanut äitienpäiväonnitteluja lapsilta, en miheltä. Lapset 13, 8 ja 3 v. Kortti olisi kuulemma keskimmäisellä tehnyt, mutta ei jaksanut sitä antaa. Kaikkeni olen lasten eteen tehnyt. En tiedä mikä nyt yhtäkkiä on tullut. Mies on olluit aina huono muistamaan, mutta lapsilta olisin odottanut edes halausta. Purskahdin illalla itkuun lasten nähden kun he kiukuttelivat. Halusin ottaa vaan lasin viiniä kun lapset meni nukkumaan. Viimeeksi olen juonut alkoholia joskus joulukuussa ja silloinkin lasillisen. Nyt on mennyt pari lasia viiniä, siideri, olut. En ole tottunut, tunnen olevani humalassa, ihan kunnolla :( En todella hyväksy, että lasten kanssa ollaan humalassa, olen siis yksin. Vitsi mitkä morkkis jo nyt. Kunhan ei nyt vaan kävisi mitään.

Huomenna sitten vakava keskustelu miehen kanssa. Se on opettanut lapsille välinpitämättömän tavan kohdella ihmisiä, äitiä. Eikö lapset edes regoineet kun itkit illalla?

Kamalia miehiä palstalaisilla.. Surullista.

Nyt nukkumaan, kyllä se humala siitä katoaa. Toivottavasti huomenna on parempi päivä

Yhteistyössä