miten tässä nyt näin kävi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hupsista heijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hupsista heijaa

Vieras
Tapasin ihanan miehen ja tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta(tämä ei ole kaunisteltu totuus)...nooh olihan se kriisi minullekkin, mutta myös miehelle, yhdessä kuitenkin luvattiin tarpoa eteenpäin ja kyllä meillä aitoja tunteitakin oli toisiamme kohtaan! Mutta sitten miehen ex alk.ottamaan yhteyttä ja sekoittamaan miehen päätä.Nyt mies on päättänyt näyttää minulle ovea ja palata tämän exän ja pojan(ei ole tämän miehen lapsi)luo, vaikka heidän juttunsa on loppunut n.vuosi sitten omaan mahdottomuuteensa! Nyt siitä mahdottomuudesta tulikin taas totisinta totta ja minä jään yksin lapsen kanssa! Siis sanokaapa nyt aikooko tämä mies tulla järkiinsä kun hetken miettii vai ei? Selittää, että exän poika hänelle tärkeä yms(pojan isä hylännyt lapsen)joten siitä syystä on vielä yritettävä! Eikö oma lapsi sitten olekkaan tärkeä? Miksi en käsitä tätä, käsitättekö te?

No, mies ei tunne vielä sun lasta eikä sun lapsi häntä, joten vähemmän osaa kaivata kuin se exän poika. Ymmärrän hyvin, että kokee velvollisuutta myös tuota poikaa kohtaan.

En käsitä. Inha soppa. On se kumma että on oma lapsi tulossa ja ei haluta siitä ottaa vastuuta. Eihän hänen silti tarvitsisi hylätä exänsä poikaa, voishan se poika olla jollain tavalla hänen elämässään, vai oletko kieltänyt?

En missään nimessä ole kieltänyt vaan yritin sitä ehdottaa ja kannustaa siihen, kun kuitenkin exän kanssa mies tulee huonosti toimeen ja suhde oli henkisesti sairas! Mies itse sanoi, että haluaa katkasta kaikki välinsä, koska naisen kanssa mahdoton edes tavata! No siis heidän suhteensa perustuu siihen, että kun tämän exän yritelmät muiden miesten kanssa menevät mönkään ja kuuli meidän jutusta, alkoi soittelemaan ja valehtelemaan olevansa kuolemansairas ja välillä poikakin on kuolemansairas eikä kukaan muu voi auttaa kun tämä mies.Kerran jo lensi sinne kalliilla hätiin ja todellisuudessa mitään hätää ei ollut, pelkkää vedätystä mutta miten se mies on niin sokea ja törppö? Suree miten exän mies hylännyt oman poikansa ja yrittää korvata sitä pojalle, mutta sortuu samalla itse hylkäämään oman lapsensa!

Miehellä ei varmaan ole vielä sitä masuasukkia kohtaan tunteita, kun ei se vauva ole miehelle vielä realistinen. Moni mies tajuaa sen vauvan oikeasti vasta syntymän jälkeen.

Jos mies on noin epävakaa, että heilahtelee tuonkin verran, niin anna sen mennä ja ala rakentamaan omaa elämääsi kera tulevan vauvan.

eipä sille mitään voi jos tunteita on exää kohtaan, muttei sua kohtaan.. ketään ei voi pakottaa rakastamaan, kyllä varmasti rakastaa tulevaakin lastaan, mut ei välttämättä sua.

Aivan, sitä olen hokenut itselleni ja miehelle, että mihin se tapaamani tasapainoinen mies yhtäkkiä katosi?! Tämä nainen sotki koko paletin ja ja näin on ollut ennekin kuulemma:( Silti se tuntuu pahalta, jäädä yksin! Enkä jaksa sitäkään ajatusta, että mahd.jossakin kohtaa mies olisi takaisin tulossa kun ymmärtää ehkä mitä on menettänyt ja minä juuri ehkä saanut elämäni raiteille...
Mies on koko ajan vannonut rakkauttaan, että siitä se ei kuulemma ole kiinni vaan jostakin syyllisyys tms tunteista joita tämän nainen saa aikaan kera lapsen. Tai ehkä hän rakastaa tuota poikaa enemmän kuin minua, exää tuskin, muutenhan olisivat yhdessä yhä tänäkin päivänä uskoisin! Miksi muuten sitten piti erota ja lähteä kauas pois, aloittaa alusta jos oli jo kaikki mitä kumpikin halusi?!