Miten tätä kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lost in here
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lost in here

Vieras
Olen siis rakastunut. Silmittömästi, sydänjuuriani myöden. Kai ensimmäistä kertaa koko elämässäni.

Mieskin tykkää musta, mutta en tiedä tunteeko samoin kuin minä. Ollaan siis vasta ihan alkuvaiheessa. Mutta viitteitä voimakkaasti siihen suuntaan on ilmassa, että tämä ei todellakaan ole yksipuolista. On vain ollut katseita, hymyjä, toistemme seuraan hakeutumista, lähelle tulemista. Vasta.

En pysty syömään, en nukkumaan. En pysty keskittymään mihinkään, näen koko ajan silmissäni hänen katseensa, hymynsä, olemuksensa. Kuulen hänen sanansa.. ja leijun. Kotona oleminen on yhtä tuskaa, kun tiedän etten voi nähdä häntä, olla hänen kanssaan. Enkä mä malttaisi millään odottaa, että tämä etenee. Että saan varmistuksen hänen tunteistaan. Että saan jäädä hänen syliinsä, suudella, olla vain ja tietää että tämä kaikki on totta.

Miten tätä kestää? Tuntuu, että olen äärirajoilla, en tiedä miten olla, mitä tehdä. Haluan vain olla hänen kanssaan.

Ihanaa :) Tiedän tunteen niin hyvin, ja vaikka se onkin piinaavaa, niin tuntuu se silti tosi hyvältäkin. Minäkin olen rakastunut, mutta mies joutuu nyt vielä pohtimaan suhdettaan exäänsä (joka haluaisi hänet takaisin) ja lapsiinsa (jos hän ei palaa exän luo, hankaloituuko tapaamiset?). Tämä odottaminen on todella inhottavaa kun kaikki riippuu hänen päätöksistään. Mutta toisaalta haluan ehdottomasti odottaa, sillä olen varma tunteistani.

Kyllä sinä kestät, ajattele että tulevaisuudella on teidän kahden varalta kaikkea ihanaa odotettavana :)

Laittakaa tähän lisäksi vielä avioero kaikkine säätöineen( uudet asunnot, vanhan myynti) niin saatte semmosen sopan että kyllä valitettavasti on pönttö aikasta sekaisin. Mä oon todella ihastunu tähän mieheen mutta on hänen tunteistaan en oikein osaa sanoa mitään muuta kun että apua???

Kärsivällisyyttä kun saisi jostain lisää.. kun pääsisi edes siihen vaiheeseen, että saisin varmistuksen hänen tunteistaan. Sen jälkeen lupaan ja vannon että jaksan odottaa.

Mä joka ilta käyn kauppaa "yläkerran" kanssa, jos joku jossain kuulisi, että pliis, anna mulle merkki ihan kumpaan suuntaan vaan, kunhan vain saisin varmistuksen sille missä mennään. Ja sittenpä seuraavan päivänä taas näen hänet, hän tulee mun luokse ja keksii tikusta asiaa, hymyilee ja katsoo mua silmiin niin että kaikki muu ympäriltä katoaa.. Mutta kun mä tartten rautalankaa vahvistukseksi, ei mulle riitä tämä enää. Mistä mä voin tietää varmaksi, onko se mieskin ihastunut muhun? Mun huono itsetuntoni koettaa laittaa kapuloita rattaisiin joka käänteessä kiljumalla, ettei se mies voi tuntea mua kohtaan mitään romanttista.. Tämä on kauheaa.

Kärsivällisyyttä kun saisi jostain lisää.. kun pääsisi edes siihen vaiheeseen, että saisin varmistuksen hänen tunteistaan. Sen jälkeen lupaan ja vannon että jaksan odottaa.

Mä joka ilta käyn kauppaa "yläkerran" kanssa, jos joku jossain kuulisi, että pliis, anna mulle merkki ihan kumpaan suuntaan vaan, kunhan vain saisin varmistuksen sille missä mennään. Ja sittenpä seuraavan päivänä taas näen hänet, hän tulee mun luokse ja keksii tikusta asiaa, hymyilee ja katsoo mua silmiin niin että kaikki muu ympäriltä katoaa.. Mutta kun mä tartten rautalankaa vahvistukseksi, ei mulle riitä tämä enää. Mistä mä voin tietää varmaksi, onko se mieskin ihastunut muhun? Mun huono itsetuntoni koettaa laittaa kapuloita rattaisiin joka käänteessä kiljumalla, ettei se mies voi tuntea mua kohtaan mitään romanttista.. Tämä on kauheaa.

kuin mun suusta, puhelin on kirottu kapine kun koko ajan kyttään soittaako tai meilaako, mut pysytään lujana...kyllä se vastaus ennemmin tai myöhemmin tulee

Tänäänkin.. kun astuin samaan huoneeseen, huomasin hänen heti vilkuilevan minua. Ja kun katsoin häntä, hymy levisi silmiinsä saakka. Menin lähelle istumaan, hän alkoi juttelemaan niitä näitä. Ja kun oli jo jossain vaiheessa lähdössä, jäi siihen viereen vielä seisomaan, ihan sen näköisenä kuin olisi miettinyt jutunjuurta vielä jostain, ettei olisi halunnut millään mennä pois. Jatkoin vielä juttua, ja mies istahti takaisin juttelemaan mun kanssa. Ja koko ajan se ihana hymy..
Mä haluan niin paljon enemmän. Haluan hänet. Nyt.

Tänäänkin.. kun astuin samaan huoneeseen, huomasin hänen heti vilkuilevan minua. Ja kun katsoin häntä, hymy levisi silmiinsä saakka. Menin lähelle istumaan, hän alkoi juttelemaan niitä näitä. Ja kun oli jo jossain vaiheessa lähdössä, jäi siihen viereen vielä seisomaan, ihan sen näköisenä kuin olisi miettinyt jutunjuurta vielä jostain, ettei olisi halunnut millään mennä pois. Jatkoin vielä juttua, ja mies istahti takaisin juttelemaan mun kanssa. Ja koko ajan se ihana hymy..
Mä haluan niin paljon enemmän. Haluan hänet. Nyt.

Laita hänelle viesti: "Haluan sinut. Nyt." Varmasti aiheuttaa jonkinlaisen reaktion :D Todennäköisimmin positiivisen, jos hän on tyypillinen mies.

Uusimmat

Yhteistyössä