Miten te hemmottelette miestänne??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Tai mitä teette sen eteen että miehenne lämpenee raskaan työpäivän jälkeen :kieh:

Mä olen tässä suunnitellut pientä romantiikkaa illaksi vaikka sen yhden asian taka ajatuksena :whistle:

Sori, mutta mulla ei vaan leikkaa... kun kaikki aina tapahtuu niin tosta noin vaan. Vaihdanko mä puhtaat lakanat ja laitan 4vuoden partylitet palamaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Minä hemmottelen ja palvon koko ajan... :saint: :laugh: Laitan voileivät ja aamukahvit, teen jalkakylvyn ja leikkaan varpaankynnet.

Kyllä mäkin putsaan korvat... Mutta se tuskin saa aikaan niin kipinää jotta :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
se on niin neiti että en tiiä kehtaanko kertoo...

Rohkeesti vaan :)

kerrankos se kirpasee kun se mut tappaa jos näkee että mä täällä kerron muille :)

no mä teen sille kasvohoitoja :ashamed: kuorinta ja pesu ja parranajo... the whole shabang...

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
se on niin neiti että en tiiä kehtaanko kertoo...

Rohkeesti vaan :)

kerrankos se kirpasee kun se mut tappaa jos näkee että mä täällä kerron muille :)

no mä teen sille kasvohoitoja :ashamed: kuorinta ja pesu ja parranajo... the whole shabang...

No mut toihan on ihanaa, taito minkä sä osaat ja toinen nauttii ... tosin mä saisin varmaan potkun nilkaani :whistle:

Siis enkö mä ookkaa ainut, joka tekee miehelleen jalkahoitoja, leikkaa varpaankynnet, ajaa parran, tekee kasvohoitoja ja kaiken kukkuraksi putsaa vielä korvatki. Ja kaikki muu ekstra siihen päälle viä :p

Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:
Siis enkö mä ookkaa ainut, joka tekee miehelleen jalkahoitoja, leikkaa varpaankynnet, ajaa parran, tekee kasvohoitoja ja kaiken kukkuraksi putsaa vielä korvatki. Ja kaikki muu ekstra siihen päälle viä :p

Minä en saa ajaa partaa... :ashamed: Mutta saksilla saan muotoilla!

Miten olisi aluksi kokovartalohieronta? :p

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
HÄH? Pitääkö miestä hemmotella?? :laugh:

Olis oikeesti joskus kiva tehdä siitä hetkestä edes vähän romanttinen... eikä vaan suihkun kautta sänkyyn ja 20min akti, huokaus, tupakka ja herätys aamulla kellonsoittoon. :saint:

Oon varmaan ainut sitte ku mun ei tarvi tehä mittään erikoisempia ku ukko tulee töistä, se riittää ku se saa lämpimän ruuan, vaikka osaa kyllä itekki ruokaa laittaa.. Ei se ole mikään tiukka niuhottaja, joka ois ku perseeseen ammuttu karhu ku tulee töistä, ihan normaali ukon retale jolle ei tarvi kasvohoitoja tehä.

Ei kyllä mun mies hoitaa henkilökohtaisen hygieniansa ja ihonhoitonsa itse ja oikein hyvin, joten en sillä tavalla häntä hemmottele. Mutta hieron! Mulla on tuoksukynttilöitä, hierontaöljyä, kivaa musiikkia taustalla. Ei tarvi olla mitään yliromanttista, mutta sellaista kivaa yhdessä oloa.. Sitten vaan makaillaan ihan kiinni toisissamme ja hassutellaan. Mies on mua paljon vakavampi ihminen ja hän rentoutuu siitä ihan silmin nähden kun oikein hassuttelen hänen seurassaan..

Alkuperäinen kirjoittaja joops...:
Oon varmaan ainut sitte ku mun ei tarvi tehä mittään erikoisempia ku ukko tulee töistä, se riittää ku se saa lämpimän ruuan, vaikka osaa kyllä itekki ruokaa laittaa.. Ei se ole mikään tiukka niuhottaja, joka ois ku perseeseen ammuttu karhu ku tulee töistä, ihan normaali ukon retale jolle ei tarvi kasvohoitoja tehä.

No siis ei munkaan... ihan normaalisti tuo arkena riittääkin. Tänään olis vaan semmonen fiilis että voisin poiketa rutiinista. Ja kun on iltavuorossakin... kotona kun neiti nukkuu...

Lisään vielä että ei kumpikaan olla sellasia super romantikkoja... niin tää on ihan uutta. Ois vaan kiva kokeilla miten se toimii... tai jos vaan siivois putipuhtaaks kämpän ja vaihtas ne lakanat... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
No tänään on juhlapäivä joten teen täytekakun ja suklaakeksejä. Itse toivoi lahjaksi mun piirtämää korttia ja suihinottoa :whistle:
Ne on helppoja :D

ja sinäkö sitten ihan mielelläs otat suihin, hyi.. eikö ukkos mitään parempaa keksiny..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
No tänään on juhlapäivä joten teen täytekakun ja suklaakeksejä. Itse toivoi lahjaksi mun piirtämää korttia ja suihinottoa :whistle:
Ne on helppoja :D

ja sinäkö sitten ihan mielelläs otat suihin, hyi.. eikö ukkos mitään parempaa keksiny..

:laugh: No hyi hyi, ihan mielelläni. Kai sitä nyt saa sanoa, mitä toivoo? Kannattaa opetella itse kunkin.

muuten kaiken ymmärrän...mutta kuinka putsaatte miehenne korvat??siis vanupuikoilla...miksi?hieronnat, kasvohoidot jne. ymmärrän kyllä..
ja ap. mä tekisin jotain extra hyvää ruokaa ja jälkkäriä,saunottas,hierontaa ja vaikka niitä partyliteja palamaan :)

Yhteistyössä