miten te hoitsut pukeudutte vapaa-ajalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hoitsu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hoitsu"

Vieras
Niin kertokaa omat pukeutumis vinkit. En ole mikään tuulipuku tyyppi kuitenkaan. Haluaisin pukeutua hyvin ja kauniisti mutta raha esteenä ja sitten onko mitään järkeä pukeutua "hienosti" "hyvin" Jos työmatkat on 15min ja ruokakauppa 30min ja tarha ja sitten töissä työvaatteet. Tuntuu että minulla tyyli hukassa. Ostin syksyksi vaatteita mutta tuntuu että liian hienoja ja haluisin jotenkin perustavan laatuisen arki tyylin joka käytännöllinen. Mihin satsata ym. niin ja ikä yli 30 ja alle 40

Hoitsuille soitettu kai lähinnä työvaatteiden vuoksi. Oma äitini pukeutui arkisin juuri tuulipukutyyliin, koska töissä oli työvaatteet ja matkat sujui pyörällä. Kotona ei enää viitsinyt hienostella.

Tänään oli päällä mustat suorat housut ja fit-mallinen t-paita ja mustat ballerinat. Hyvin vaihtelevasti pukeudun. Välillä paremmin ja välillä tylsästi ulkoiluvaatteisiin.

Niin ihailen joidenkin tyyliä oli se sitten sporttinen tai muuten hyvä mutta tuntuu etten ole löytänyt omaani. Koulussa pukeuduin kauluspaitoihin,neuletakkeihin ja välillä suorat housut. Nyt tyyli ihan hukassa lasten jälkeen. Pukeudun paljon kapeisiin leggins farkkuihin ja tunikoihin. Jotenkin haluisin käytännölllisemmän tyylin ja klassisen joka ei vaihdu trendien mukaan. Haluisin panostaa joihinkin vaatekappaleisiin kun nyt tyyli h&m, vila jne.

Minä en ole hoitsu, mutta työasu on minullakin. Vapaa-ajalle en viitsi panostaa. Minä olen tosi paljon töissä ja vapaa-aikoina käyn lähinnä kaupassa ja omien/appivanhempien luona. Välttää siis jotkut collegehousut, farkut ja semmoiset.