MITEn te jaksatte olla aina sisällä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Te ketkä olette aina tai lähes aina vain sisällä.
Mä en ymmärrä miten jaksatte? Minulle jo yksikin päivä tekee et olo on tosi tukkonen jos ei pääse edes hetkeksi ulos. Vaikka täälläkin sataa nyt vettä ni ulkoiltu on lasten kans pari tuntia. Ja taas paljon selvempi olo ku saanu raitista ilmaa ja liikuntaa.

Minua joskus huvittaa kuntosalilla tiukkapyllyset mimmit juoksee juokumatolla ja ulkona olis tosi nätti ilma. Eikö se olis paljon mielekkäämpää juosta siellä pihalla?

Kaikkia ei ole luotu ulkoilemaan ja tosiaan minä jaksan vapaa-ajallani olla hyvin sisällä, riittää että käyn pikaisesti ulkona vaikka postilaatikolla tai sitten kaupassa niin, että kävelen autolle ja takas.
Tosin minä teen töitä pääosin ulkona, joten töissä saa ulkoilmamyrkytyksen.
Tänään oltiin vajaa tunti lasten kanssa tossa pihalla ja se riitti meille hyvin, kesällä tulee oltua kyllä enemmän ulkona kuin talvella.
Ja sateella en todellakaan ulos mene, se on minusta ihan älytöntä.

Mä vihaan olla ulkona. En tiiä miks. En vaan viihdy siellä. Aina on liian kylmä, kuuma tai tuulinen ilma... Enkä tykkää mistään urheilusta, niin kerrostaloalueella ei oo plajon muuta tekemistä ku kävellä. Tylsää.

Mä vihaan olla ulkona. En tiiä miks. En vaan viihdy siellä. Aina on liian kylmä, kuuma tai tuulinen ilma... Enkä tykkää mistään urheilusta, niin kerrostaloalueella ei oo paljon muuta tekemistä ku kävellä. Tylsää.

Tästä tuli mieleen yks kirjotus kun oli perhe muuttanu (olikohan se irlantiin) ulkomaille. Ja äiti oli laittanu lapsen päiväunille rattaisiin ulos. Oli naapurit ja ohikulkijat olleet aivan järkyttyneitä et lapsi jätetty heitteelle. Ja täällä suomessa se on aivan tavallista et vauva nukkuu päikkärit ulkona talvellakin.

Toinen juttu ku suomalaisperhe oli jenkkeihin muuttanu. Äiti oli lasten kans ollu ulkoilemassa ja lenkillä ni ohikulkijat oli luullu et heillä on auto särkyny ku tien laidassa kävelevät :D

[QUOTE="vieras";26118707]Vaikka täälläkin sataa nyt vettä ni ulkoiltu on lasten kans pari tuntia. Ja taas paljon selvempi olo ku saanu raitista ilmaa ja liikuntaa.[/QUOTE]

Olit varmaan kuin uitettu alusvaatteitasi myöten jos olit pari tuntia vesisateessa:) Sateella yritän välttää ulkoilua koska silloin kastuu vaikka vetää kuinka hupun päähän.

[QUOTE="vieras";26118788]Olit varmaan kuin uitettu alusvaatteitasi myöten jos olit pari tuntia vesisateessa:) Sateella yritän välttää ulkoilua koska silloin kastuu vaikka vetää kuinka hupun päähän.[/QUOTE]

;) oikeesti muuten ei oltu. Ei täällä nyt aivan saavista kaataen sitä vettä tullu. Lapsilla kurahousut ja vettä pitävät takit. Itsellä kans vettä pitävät kamppeet. Ja lapsilla kumisaappat ja itsellä goret. Minulla kastu ainoastaan pipo ja hankat. Lapset oli sisältä kuivia ;) Ja taas paljon rauhallisempia sisällä ku on ulkoiltu, muuten hyppivät ihan pitkin seiniä.

[QUOTE="vieras";26118814]Eikö sulla takki kastunut kun vesi valui pitkin hartioita ja rinnuksia? Kyllä mulla ainakin kastuisi kunnon sateessa.[/QUOTE]

No kastu se päältä, mut ei minulla vaatteet ollu lainkaan märät.

Ihan hyvin jaksan. Olen yrittänyt käydä kävelyillä/pyöräilemässä, mutta mä vaan en saa siitä mitään liikunnan iloa. Eikä olo ole yhtään reippaampi ulkona hengailun jälkeen. Viihdyn hyvin sisällä, lapset kyllä ulkoilee päivittäin mutta ne on jo niin isoja, ettei kaipaa mua mukaan

No ei täällä sisälläkään mitään ihana aina ole, mutta ulkona ei ole mitään tekemistä lasten kanssa muulloin kuin kesällä... Ollaan 2-vuotiaan ja vauvan kanssa vain joku 0,5-1 tuntia päivittäin ulkona. Eikä se vauva sen pidempään nukukaan. 2-vuotias vaikka keinuu mielellään koko sen ajan, mutta itse hieman tylsistyn ja vain odotan milloin pääsisi sisälle... Itsekseni jos lähden vaikka lenkille, viihdyn kyllä. Ja kesällä sitten on paljon enemmän tekemistä, vaikka luonnon ihmeitten tutkimista. Ja niin monta paikkaakin, minne voi mennä jos ei jaksa kotipihassa olla.

Uusimmat

Yhteistyössä