Miten te monilapsiset ehitte tänne palstalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetellen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetellen

Vieras
Huh, mä en enää ikinä ehi istua koneella 10 minuuttia kauempaa ja jos pääsen koneelle, se menee johonkin sähköpostin kattomiseen ja laskujen maksuun. Ei siis enää ikinä oo aikaa koneella oloon, kun on leikki-ikäinen ja vauva kotona. Toisaalta hienoa kun on elämää kotona niin paljon että aika sujahtaa huomaamatta aamusta iltaan :)

Ihmettele vain.
Pian ihmettelet, miten ennen ehdit vain laskuja maksella koneella ja havaitset, että taas on yksi pyöreä päivä hävinnyt salamannopeasti palstalla roikkuessa...kyllä se siitä lisääntyä voi, sinunkin palstailusi:, palstan vetovoima on musta aukko, jota voi vastustaa ainoastaan menemällä ovesta ulos :)

=) lapsetkin kasvaa, koneen voi välillä jättää ja tehdä muuta, ehtii mukavasti puheenaiheet vaihtua.
nuorin on leikki-ikäinen, muut jo koulussa =)

itse olen täällä parhaillaan koska 2 isompaa (leikki-ikäistä) istuvat aamupalalla puuroa syömässä ja pienin (vauva) yrittää nukahtaa sitteriin/heijaan siis jalalla ja palstailen ihan "hyvällä ajalla" :) kahvikupin kera.
hankalampaa tuo laskujen maksu on...

Enää kuopusmurkku kotona. Onneksi ei ollut nettiä, kun isommat olivat pieniä. On tämä sellainen aikasyöppö nytkin. Tähän kun istahtaa, lukee lehdet ja ehkä täällä, aamupäivä onkin hurahtanut ja lähdettävä töihin:)
Koskaan en aamuisin istahda tähän, ennen kuin kotihommat tehty, muuten ne jäävät. Iltaisinkin vie turhan paljon aikaa. Koukussa tuonne iltiksen keskusteluihin.

Tässä mä juon kahvia kaikessa rauhassa.
3v. ja 4v. ei useimmiten huoli mua touhuihinsa mukaan. Ne myös hirveän mielellään katsoo välillä leffaa telkkarista tai askartelee vaikka taikataikinajuttuja tossa vieressä, kun mä notkun tässä.

7v. on koulussa ja vauva (9kk) näyttää just nyt pesevän käsiään koirien vesivadissa, eikä näytä myöskään tarvitsevan mua mihinkään.

Koirat ja isäntä on ulkona ruokkimassa hevosia ja kanoja, nekään ei siis tarvitse mua. Mikäs tässä siis norkoillessa?

Yhteistyössä