H
"huh"
Vieras
Pienten lasten äitinä alan olemaan todella huolissani miten lapsiin vaikuttaa kun isä tekee heidän kanssaan vain sitä mitä häntä kiinnostaa( istuu sohvalla ja katsoo televisiota, pelaa pleikkarilla,ja juttelee jos kiinnostaa,pelaa sellaisia pelejä mitkä häntä kiinnostaa. ei kuuntele lapsen toiveita, ei leiki omasta halusta, ei opeta mitään.. kaikki tämä, kasvatus ja moni muu muistaminen ja läsnäolo lasten kanssa jää minun tehtäväksi. Antaa omatoimisesti aamu ja iltapalan ja hoitaa välillä pesut aamulla tai illalla mut kaikki mikä vaatii läsnäoloa ja viitseliäisyyttä jää mulle tai tekee hangoitellen.
On sanonut monet kerrat että haluaa erota kun ei jaksa mun sanomisia ja uskoo ettei tule koskaan olemaan normaali. Tietysti säännöllisesti väsähdän kun joudun vähän väliä houkuttelemaan isää olemaan isä...
Miten muut jaksatte tämmöstä ?
On sanonut monet kerrat että haluaa erota kun ei jaksa mun sanomisia ja uskoo ettei tule koskaan olemaan normaali. Tietysti säännöllisesti väsähdän kun joudun vähän väliä houkuttelemaan isää olemaan isä...
Miten muut jaksatte tämmöstä ?