J
juuuu
Vieras
..Vai onko se minun asia edes puuttua? Toisaalta koen olevani se hiljainen hyväksyjä jos en jotenkin puutu 
Olemme perheeni kanssa nyt olleet äitini ja isäpuoleni luona kylässä viikonlopun.. Eikä se piruilu ja haukkuminen vaan lopu
Tai ainahan sitä on ollut. Mutta ei yhden yhtä asiallista vastausta äitini ole pystynyt antamaan miehelleen. Mm eilen sanoi häntä vanhaksi lihavaksi äijäksi, eikä siis todellakaan vitsikkäästi. Isäpuoleni on sen verran oppinut sanomaan vastaan, että vastasi tuohon, että onneksi täällä ei ole ketään sellaista.
Useampi vuosi pelkkää nälvimistä... Vaikka sitten hän se kuitenkin kokee olevansa se loukattu..
Äitini taas "uhkailee" erolla. Ei siis miehelleen ole sanonut mitään, mutta on salaa lajitellut tavaroita, etsinyt asuntoa jne.. Uskoutuu niistä minulle. Vaikka ihan perseestähän se on joutua tommosia salaisuuksia kantamaan..
Isäpuoleni olen tuntenut 20 vuotta..Asunut hänen kanssaan pidempään mitä oman isäni..
Ja tiedän että jos ny jotain poikkipuolista sanon, niin helvetti on irti.
Olemme perheeni kanssa nyt olleet äitini ja isäpuoleni luona kylässä viikonlopun.. Eikä se piruilu ja haukkuminen vaan lopu
Useampi vuosi pelkkää nälvimistä... Vaikka sitten hän se kuitenkin kokee olevansa se loukattu..
Äitini taas "uhkailee" erolla. Ei siis miehelleen ole sanonut mitään, mutta on salaa lajitellut tavaroita, etsinyt asuntoa jne.. Uskoutuu niistä minulle. Vaikka ihan perseestähän se on joutua tommosia salaisuuksia kantamaan..
Isäpuoleni olen tuntenut 20 vuotta..Asunut hänen kanssaan pidempään mitä oman isäni..
Ja tiedän että jos ny jotain poikkipuolista sanon, niin helvetti on irti.