Miten te tekisitte? (koiran ruokinta juttu )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Toi Lotkohan eilen veti sitt täällä sen kilon juuston (no ei ihan kiloa, noin 900g ). Mietin ett pakkohan sen on sitt näkyä oman ruoan vähentämisenä, eikö? Mutt siis: jätänkö mä sen koko päiväksi ilman ruokaa, vai vähennänkö nyt safkat esim puoleen silti pieniä annoksia sille antaen vaikka pariksi päiväksi? Vai miten? Miten te toimisitte? *yrittää pohtia ja laskea*

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Parina päivänä antaisin vähemmän. Menikö maha edes kovalle Lotkolla? ;)

Ei näyttäs olevan mitään erikoista ongelmaa... ainakaan vielä. Mä nyt katselen tässä iltaan ett kuin sen käy: se tapahtu siis eilen illalla, joten mä luulen että saattais vielä myöhemmin tänäänkin reagoida se vatsa.

No mää antaisin ihan tilkkasen omaa ruokaa, että maha kestäisi paremmin tuollaisen juustomäärän. Mutta vähentäisin ruokaa siis parina päivänä ainakin (no meidän possu lihoo herkästi).

Mä teen sitt kanssa silleen että annan vaan puolikkaat annokset tänään, ja mahan toiminnasta riippuen katon huomenna mikä on tilanne. Mä en kanssa oikein pitäis hyvänä sitä että kokonaan jäis ruoatta päiväksi, huomenna aamulla vetäis sitt taas niin että oksentais... :/

Yhteistyössä