miten te tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
siis meillä kaksi lasta ja yhdessä oltu 10v...ongelmana se, että minä en halua/tarvitse seksiä...no tämä tietysti aiheuttaa hirmuisesti ongelmia kun mies haluaa...en vain pysty hommaan edes joskus miellyttääkseni miestäni..pärjään aivan hyvin ilman seksiä.....mutta mies ei....ollaaan jo melko kurjassa tilanteessa asian takia...itse en pysty lähtemään minnekkän asiasta keskustelemaan ja eipä täällä semmosia palveluita edes ole.....mutta tää vaikutttaa jo nin paljon meidän arkeen ja lapsiinkin, että ei tämä näin voi jatkua....mitä tässä pitäs tehdä???...en tosiaan tiedä...mutta en jaksa tätä ainaista tappeluakaan....

No jos kerta kotona seksiä ei tipu niin sulla ei ole mitään nokan koputtamista jos mies käy vieraissa. Yhdessä ohjelmassa oli että puolivuotta on se aika, ja sen jälkeen on lupa hakea muualta. Meillä oli seksiä kun kakkonen laitettiin alulleen, 2 kertaa ja sitä ennen kun ykkönen sai alkunsa ja siihen saakka normaalisti. Ykkönen on nyt 5v. En tiedä käykö muualla, enkä ole kiinnostunutkaan, kaipa jossain paneensa purkaa, ei kuulu mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos kerta kotona seksiä ei tipu niin sulla ei ole mitään nokan koputtamista jos mies käy vieraissa. Yhdessä ohjelmassa oli että puolivuotta on se aika, ja sen jälkeen on lupa hakea muualta. Meillä oli seksiä kun kakkonen laitettiin alulleen, 2 kertaa ja sitä ennen kun ykkönen sai alkunsa ja siihen saakka normaalisti. Ykkönen on nyt 5v. En tiedä käykö muualla, enkä ole kiinnostunutkaan, kaipa jossain paneensa purkaa, ei kuulu mulle.

no eikö tämä teillä vaikuta teidän elämään mitenkään?

Voi onko meitä muitakin? Ihan kuin olisin itse kirjoittanut. Meillä yhteistä taivalta 15 vuotta. 3 lasta nuorin 5.vuotias. Mies on jo eroa väläytellyt tämän vuoksi. Kun olisikin nappi josta painaa himot päälle, mutta ei. Ja sitten, kun "pelkää", että taas se tulee vonkaamaan, niin haluttaa vielä vähemmän. Oravanpyörä, josta en ole löytänyt ulospääsyä.

Kertokaa rakkaat sisaret mikä avuksi? :/

Ukkona kerron sen verran, että jos asia olisi meillä noin, niin ensin puhuttaisiin ja jos ei vieläkään tipu, niin lupa vieraisiin tai ero.... Muuta vaihtoehtoo ei ole. Ei kai sitä munkiksi tartte alkaa, jos puolisolta ei saa

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaa:
Voi onko meitä muitakin? Ihan kuin olisin itse kirjoittanut. Meillä yhteistä taivalta 15 vuotta. 3 lasta nuorin 5.vuotias. Mies on jo eroa väläytellyt tämän vuoksi. Kun olisikin nappi josta painaa himot päälle, mutta ei. Ja sitten, kun "pelkää", että taas se tulee vonkaamaan, niin haluttaa vielä vähemmän. Oravanpyörä, josta en ole löytänyt ulospääsyä.

just toi oravanpyörä meilläkin...hitto kun tympii jo mennä nukkumaankin kun ahistaa että taas se vonkaa ja sitten taas tappelu päällä kun ei mies saa.....=(=(..tää on oikeesti kurjaa......

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Ukkona kerron sen verran, että jos asia olisi meillä noin, niin ensin puhuttaisiin ja jos ei vieläkään tipu, niin lupa vieraisiin tai ero.... Muuta vaihtoehtoo ei ole. Ei kai sitä munkiksi tartte alkaa, jos puolisolta ei saa

sepä se....puhuttu on yms.,mutta kun mä en tiedä miksi eb halua, en osaa sanoa syytä ei tee vaan mieli....huoh....kai tää ei hyvään pääty....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no eikö tämä teillä vaikuta teidän elämään mitenkään?

Ei muuhun kuin tietenkin sänkyyn, mutta kakkonen kyllä nukkuu vielä välissä että ei ole sitä vaaraa että yön pimeydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vetu:
Alkuperäinen kirjoittaja gissa:
pitäisköhän sun ap käydä lääkärissä juttelee asiasta sieltä vois löytyö lääke tuohon ongelmaan? esim jokin hormonihoito?

Tätä voisi kokeilla ensin.

en mä kehtaa lekuriin mennä tommosesta puhun...no yks juttu onkyllä et mulla on mielialaläkitys mikä sekin ehkä vaikuttaa asiaan, mutta siihen ei pysty puuttumaan.

No etkö yhtään ajattele miestäs?!
Hanki itelles apua ihmeessä.Pahimmassa tapauksessa miehes käy jo vieraissa taikka harkitsee sitä.Taikka sitten eroatte.
Kyllä oikeesti seksi kuuluu suhteeseen molempia tyydyttävällä tavalla.

No onhan niillä miehillä 2 tervettä kättä?

Ei kait asia voi olla noin mustavalkoinen: anna pillua tai meen vieraisiin... Jos mulla olis tuollainen mies, ennemmin päästäisin hänet vapauteen paneskelemaan muita.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

sepä se....puhuttu on yms.,mutta kun mä en tiedä miksi eb halua, en osaa sanoa syytä ei tee vaan mieli....huoh....kai tää ei hyvään pääty....

Niin ja tarkoitin siis, että hakee joku ratkaisu yhessä siihen. Antaa käydä vieraissa ilman tunteita panolla tai tms... jos muuta ei keksi

just toi oravanpyörä meilläkin...hitto kun tympii jo mennä nukkumaankin kun ahistaa että taas se vonkaa ja sitten taas tappelu päällä kun ei mies saa.....=(=(..tää on oikeesti kurjaa......

No mun halut on ainakin lähtenyt kävelemään sen takia kun mies ei huomioi mua vaan pääasia että itellä on hyvin, ei sitä kovin montaa kymmentä vuotta viitti "seisovana" lopettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
No onhan niillä miehillä 2 tervettä kättä?

Ei kait asia voi olla noin mustavalkoinen: anna pillua tai meen vieraisiin... Jos mulla olis tuollainen mies, ennemmin päästäisin hänet vapauteen paneskelemaan muita.

Kyl se nyt vaan niin on. Ei loppu elämän tumputuksessa oo mitään järkee.

Niin totisesti on. Kyllä itsekin joskus innostun, mutta varmaan max 3 x kk:ssa. Tämä häiritsee ihan kamalasti arkea. Haluaisin haluta, mutta ei. Ja "pelko" koko ajan jos ei haluta niin taas mullistellaan.

Nyt mies on keksinyt alkaa vonkaamaan pyllyseksiä ja se ällöttää minua. Liekö tekee sen kostoksi, vaikka olen sanonut sen olevan inhottavaa.

Itse syön Yasmineita ja olen ajatellut voisiko niistä johtua? Kun aloin niin halut pieneni entisestään ja olen aina kuiva kuin sahara.

Niin ja tarkoitin siis, että hakee joku ratkaisu yhessä siihen. Antaa käydä vieraissa ilman tunteita panolla tai tms... jos muuta ei keksi

no ahistas tommonenki...kun vielä pieni paikka missä asutaan..ennemmin kai ero ko tommonen järjestely...

Oletteko te ikinä nauttineet seksistä? Tai "tarvinneet" sitä? Jos ette, miksi aloitte suhteeseen? Vai kerroitteko rehellisesti miehelle ennen suhteen alkua, että seksi ei kovinkaan tärkeää ole? Kyllä ihmisellä on oikeus seksiin niin halutessaan (siis jos sitä jostain muualta sitten saa). Joten menkää juttelemaan ammattilaiselle tai antakaa suosiolla lupa mennä vieraisiin. Ei toisen puolesta saa päättää, että hänenkin seksielämänsä loppuu tuosta vain.

Oletteko te ikinä nauttineet seksistä? Tai "tarvinneet" sitä? Jos ette, miksi aloitte suhteeseen? Vai kerroitteko rehellisesti miehelle ennen suhteen alkua, että seksi ei kovinkaan tärkeää ole? Kyllä ihmisellä on oikeus seksiin niin halutessaan (siis jos sitä jostain muualta sitten saa). Joten menkää juttelemaan ammattilaiselle tai antakaa suosiolla lupa mennä vieraisiin. Ei toisen puolesta saa päättää, että hänenkin seksielämänsä loppuu tuosta vain.

suhteen alussa oli ihan normaali seksi elämä.sen hälkeen kun tulin ekan kerraan raskaaksi homma muuttui, eikä ole palutunut entiselleen...

Tää on just yksi niitä syitä, minkä takia meille tuli ero tytön äidin kanssa. Seksiä aivan liian harvoin.... Toki ymmärrän, että synnytys muutti tilannetta, mut niin paljon. Ei puhuminen auttanut jne...

Minusta tuossa tilanteessa pitää pysähtyä miettimään, mikä elämässä on tärkeää. Onko tärkeää jatkaa suhdetta lasten isään, onko se parisuhde vaivannäön arvoinen. Vai haluaako sitä jatkaa yksin, todennäköisesti yksin niitten lasten kanssa, harvoin kai miehet lapsia mennessään vie... Jos mieluummin jatkaa puolisonsa kanssa, niin sittenpä kannattaa kokeilla sitä antamista! Ihan vaan kokeeksi, että onnistuisko vielä. Vaikka hampaita yhteen purren, jos se NIIN kamalaa on. Jos jälkikäteen kokee, että ei hitto, ei ikinä enää, niin sitten vain kerrot puolisolle, että kotona ei enää tule ikinä olemaan seksiä, hakekoon sen muualta tai erotkoon ja hakekoon muualta.

Mutta ihan tosissaan, tuo on todella outoa. Kyllä kahden aikuisen väliseen parisuhteeseen kuuluu olennaisena osana seksi, ellei yhteisestä päätöksestä se jää pois. Siis yhteisestä. Seksi on niin paljon muutakin kuin vain akti ja yhdyntä, se on usemmille miehille se ainoa tapa osoittaa puolisolle rakkautta ja hellyyttä. Se on se, mikä on sun ja puolison omaa yksityistä, "salaista", teidän omaa. Kun sängyssä menee hyvin, niin se heijastuu kaikkeen muuhunkin!

Mikä siitä seksistä tekee niin vastenmielistä? Etkö halua miestäsi, etkö rakasta? Onko hän fyysisesti vastenmielinen? Sattuuko yhdyntä? Näitä täytyy miettiä. Ja ihan oikeasti joskus vain suostua siihen seksiin, vaikkei mitään älyttömiä himoja olekaan! Ei kaikilla pariskunnilla libidot mene yksiin, meilläkin mies haluaisi useammin kuin minä. Ja mikäs siinä, ei se värkki käyttämällä kulu ;) Ainahan se seksi kivaa on, kun vaan touhuun ryhtyy!

Yhteistyössä