Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:pottu 6-8 osaan ..kaikki potut samaan vatiin,desi oliivi öljyä,mustapippuria,paprikaa,valkosipulia ja jotain välimeren yrttiseosta ja uuniin
225 n.20min
Alkuperäinen kirjoittaja Fantsu:Laitatko sä noi mausteet sinne pohjalle vai pottujen päälle???
Joo, oon vähän tumpelo nyt täs jutus :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Fantsu:Laitatko sä noi mausteet sinne pohjalle vai pottujen päälle???
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppis:Meillä taas näin: pesen perunat kunnolla, pilkon ne 6-8 lohkoksi (kuorineen), keitän niitä kymmenisen minsaa. Kaadan vedet kattilasta pois, tilalle loraus öljyä, murskattua valkosipulia, oreganoa, basilikaa ja suolaa. Kansi päälle kattilaan ja hillitön vatkaus..![]()
Sit koko komeus leivinpaperin päälle pellille ja uuniin 225'C ~10 minuuttia.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppis:Meillä taas näin: pesen perunat kunnolla, pilkon ne 6-8 lohkoksi (kuorineen), keitän niitä kymmenisen minsaa. Kaadan vedet kattilasta pois, tilalle loraus öljyä, murskattua valkosipulia, oreganoa, basilikaa ja suolaa. Kansi päälle kattilaan ja hillitön vatkaus..![]()
Sit koko komeus leivinpaperin päälle pellille ja uuniin 225'C ~10 minuuttia.