Miten teette jauheliha-perunasoselaatikon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kotiäiti

Vieras
Hyviä reseptejä?

Kokeilin ekaa kertaa elämässäni, tein valmiista muusijauheesta kun kaveri sanoi että siitä saa hyvää... ihan ok makuista tuli, aika suolaista kyllä. Tuleeko siitä liian löysää jos tekee muusin itse?

Laitoin siis vaan muusin ja paistetun jauhelihan + sipulin vuokaan ja uuniin.

voithan sä tehdä tiukempaa muussia?! vai onko sulla ohje, 4perunaa 2dl maitoa, 1tl suolaa.. tyyliin.. tee muussi, paista ja mausta jauheliha, laita kerroksittain uunivuokaan, paista 20min 225asteessa, päälle korppujauhoja ja voita

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
voithan sä tehdä tiukempaa muussia?! vai onko sulla ohje, 4perunaa 2dl maitoa, 1tl suolaa.. tyyliin.. tee muussi, paista ja mausta jauheliha, laita kerroksittain uunivuokaan, paista 20min 225asteessa, päälle korppujauhoja ja voita

No sitä mä itsekin mietin että kai siitä hyvää saisi jos laittaa muusiin vähemmän maitoa... kaveri vaan sanoi että ei tuu hyvä omatekemästä. Seuraavan kerran kokeilen tehdä itse. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:
Laiskuuttani teen minäkin valmismuusista, Lidlin on musta parasta.

Tuosta Extran jauheesta tuli ainakin tosi suolaista, tosin mä teen normaalisti aika vähäsuolaista ruokaa joten ehkä tuntui musta vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis kuinka niin? Mä en ole ikinä tehnyt moista ruokaa itse, joskus ostanut kaupasta valmiina purkin.. Ja osaan kyllä tehdä ruokaa, makuasioita noi mössölootat..

Samoin, kyllä mäkin ruokaa laitan joka päivä, mutta juuri kyseistä ruokalajia en ole tehnyt. Nyt ajattelin alkaa sitä joskus laittamaan kun sehän on yleensä muksujen makuun.

Yhteistyössä