miten tehdään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
siis tälläinen "kampaus", en tiedä millä nimellä sellaista ees vois kutsua, mutta yritän parhaani mukaan selittää :whistle:

elikä otsatukka vedetään sellaisina "raitoina" päätämyöten tuonne päälaen suuntaan, sitten pienillä nipsuilla kiinni..

Mutta miten hemmetissä semmonen tehdään? saako sitä edes itse tehtyä..?
oon nähnyt vastaavia myös pieninä ranskanletteinä, mutta haluaisin tietää miten sellaisen raidan sais tehtyä ns. kieputetun näköiseksi??

ymmärsiköhän kukaan? :ashamed:

Tarkotat punoksia. Eli siis punotaan hiukset.

Otat pienen hiusosion ja alat kieputtamaan sitä, ja lisäät siihen aina hieman tukkaa lisää, että tulee tuikalla ja jatkuu kohti takaraivoa. Hankala selittää!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 16:25 vieras kirjoitti:

Otat pienen hiusosion ja alat kieputtamaan sitä, ja lisäät siihen aina hieman tukkaa lisää, että tulee tuikalla ja jatkuu kohti takaraivoa. Hankala selittää!

voi kiitos..! ymmärsin kyllä tuosta ohjeesta ja piti heti käydä testaamassa :D ja semmonenhan siitä tuli, mitä ajoin takaa. itse vähän hankalaa, mutta tuli siitä näköinen =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 16:30 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 16:25 vieras kirjoitti:

voi kiitos..! ymmärsin kyllä tuosta ohjeesta ja piti heti käydä testaamassa :D ja semmonenhan siitä tuli, mitä ajoin takaa. itse vähän hankalaa, mutta tuli siitä näköinen =)
No ni, hyvä!! :D Harjotus tekee mestarin!

Yhteistyössä