Miten teillä 1v menee nukkumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bambi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bambi

Vieras
Tarviskohan jo opettaa vaan nukahtaan sinne sänkyyn? Kun meillä ainakin saa vielä iltapullon ja nukahtaa sitten syliin, mun mielestä se vaan on niin kiva yhteinen hetki.( 1v3kk siis jo kumminki)

Vai oonko mä sitten niin laiska etten jaksa sitä sänkyyn jättää itkemään, en oo kyllä kokeillu, et jääkö itkeen vai nukahtaako. Mutta onko tuo pullo nyt vielä niin paha. Enempää ei siis pullosta ota, illalla vaan.

Meil saman ikänen menny ½ v lähtien puuron jälkeen klo 20 omaan huoneeseen ja snkyyn. Tutti suuhun ja hyvää yötä. Nukahtaa itsekseen heti tai viimeistään ½ tunnin kuluttua. Ei huutoa tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
löytyi...

Voi kiitos! Meilläkään ei ole kun yhdet päikkärit nukkunu enää oikeestaan aikoihin, itsestään on jättäny pois, nämäkin nukutaan 1-2 aikaan. Ruuan jälkeen tulee väsy.

Tsemppiä teille jatkossa, kyllä se helpottaa!

Meidän 1ielä vee 4 kk nukahti vielä reilu kuukausi sitten vain syliin pullon kanssa.
Sitten vain päätin, että jätän pullon pois (ei tee hyvää hampaille...heh..) ja aloin nukuttaa pojan sänkyyn (me nukutaan perhepedissä). Poika ei ole kertaakaan tarvinnut pulloa tuon jälkeen, vaan makoilemme yhdessä sängyssämme niin kauan että poika nukahtaa ja sitten minä hiippailen pois. Pojan nukahtamiseen menee keskimäärin n. 10 minuuttia, tosin tänään meni ehkä 10 sekunttia....

Kun poika oli nuorempi, hänellä oli hirvittävät nukahtamis- ja uniongelmat. Saattoi esim heräillä öisin vartin välein. Mutta kun siirryimme nukkumaan perhepetiin, poika nukkuu yönsä kuin tukki.

Yhteistyössä