Miten teillä jakaantuu vapaa-aika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Besserwisser
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Besserwisser

Aktiivinen jäsen
05.11.2008
4 671
0
36
Meillä yritetään jakaa vapaa-aikaa tasaisesti, mutta totuus on, että minulla sitä on enemmän, sillä saan lähteä vaikka joka ilta jonnekin miehen jäädessä kotiin lasten kanssa.

Kuinka teidän perheen vapaa-aika jaetaan?

tyttö on jo sen verran "vanha",että viettää aikaansa kavereiden kans..et mul on vapaa-aikaa toisinaan vaikka muille jakaa :D ja oli sitä sillonkin ihan tarpeeks,kun oli isä vielä kuvioissa mukana

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Minulla on varmasti enemmän "vapaa-aikaa" noiden yhteiskunnallisten harrastusten takia. Mutta rouvallakin olisi mahdollisuus tehdä ja mennä jos vain haluaisi.

Meillä mäkin olen koettanu saada miestä lähtemään vaikka useammin crossaamaan, mutta se viihtyy mua paremmin kotona vissiin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Meillä yritetään jakaa vapaa-aikaa tasaisesti, mutta totuus on, että minulla sitä on enemmän, sillä saan lähteä vaikka joka ilta jonnekin miehen jäädessä kotiin lasten kanssa.

Kuinka teidän perheen vapaa-aika jaetaan?

Siis mikä!? Vapaa-aika, mitä se on??? ;)

Miehen vapaa-aika enemmän sellaista että pääsee oikeasti pois kotoa, minun vapaa-aika on sitten lähinnä pyykin pesua tai ompelua joka keskeytyy kuitenkin aina vauvan itkuun.
Pari kertaa oon päässyt yksinäni johonkin käymään.

ei myö lasketa, et miten kumpikin menee ja, et tuleeko molemmille yhtä paljon vai kummalle enemmän. Kuitenkin mie käyn joka päivä koirien kanssa treenaamassa ja mies välillä...sit se käy skeittaamassa, lumilautailemassa ym. ja milloin mitenkin. Joku viikonloppu mies on molempina päivinä jossain useamman tunnin ja joskus taas mie, vaikka arkisin teen samaa...riippuu mielentilasta, säästä ja menon "aiheesta"...

Yhteistyössä