Miten teillä lapsilla on alkanut yleensä oksennustauti? Onko tää nyt sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Poika on koko päivän ollut tosi hyvällä tuulella, syönyt hyvin ja iltasella viel jaksoi tarpoa tuolla lumihangessakin pitkän matkan puistoon ja takaisin. Ei siis edes halunnut istua mukana olleeseen pulkkaa vaan käveli itse. KOvasti nauroi ja kohelsi ja pomppi vielä sängylläkin, kun nukkumaan laitoimme eli ei mitenkään kipeältä vaikuttanut.
Seuraavassa hetkessä kuitenkin oksensi sängyn, tynyn, peiton ja jopa vieressä olleen verhon ylle :/

Kai tästä sitten oksennustauti alkoi... Mä vaan yritän elää toivossa, että johtuis esim. yskänpuuskasta tai jostain kun poika tosiaan on jo monta viikkoa (5 viikkoa muistaakseni) ollut kipeä, nuhakuumeessa, eikä yhtään täyttä viikkoa päiväkodissa ole tullut. Nyt perjantaina oli kahteen viikkoon ekan päivän hoidossa ja nyt tänäänkö sitten jo ollaan oksennustaudissa?

Siis musta tuntuu pikku hiljaa että mä en enää jaksa... tai siis tulee itku kohta kun tälle sairastelulle ei loppua näy :'(

No vaikea vielä ottaa kantaa, kun noita mahatautejakin on niin monenlaisia: osa alkaa kuumeella ja pahoinvoinnilla, osa ihan yhtäkkiä eli eiköhän teilläkin tuleva yö näytä, onko teillä kyse jostain muusta kuin mahataudista. Joo, tää kevättalvi on tosi ankeaa aikaa, kun lapset on kokoajan kipeänä.

Yhteistyössä