N
nimimerkki
Vieras
Meillä menee miehen kanssa nykyään aina laihasti... On jotenkin tulehtuneet välit, riidellään tosi paljon... Henkistä väkivaltaa, heikoimmilla ajoilla/hetkillä joskus jopa oon lyönyt ja mies saattanu vaik vesilasin nakata naamalle tms.... Minä oon ollu jo jonku aikaa masentunu, ei lääkiitystä, mutta terapeutilla oon käynyt traumojeni takia(lapsuudesta hyväksikäyttöjuttu). Miehellä on vuorotyö ja tekee paljon lisätöitä ansiotyön lisäksi. Tähän minä olen kyllästynyt ehkä kaikista eniten tällä hetkellä. Toki meillä on paljon hyviäkin hetkiä, mutta paljon onnellisempaakin voisi olla jos mulla olisi enemmän voimia tavalliseen arkeen ja mies vähentäisi reilusti omia ylimääräisiä työjuttujaan. Ja toki paljon tekeekin kotitöitä, mutta mua jostain syystä stressaa nuo ylimääräiset hommat, koska se aika on AINA lapsilta ja parisuhteelta pois. Todellakin pärjättäis rahallisesti miehen työtuloilla + mun etuudet.
Meille tulee just kolmas lapsi. Pelottaa valmiiksi tosi paljo miten meidän arjen käy, kun tämä lapsi syntyy. Tuleeko sekottaan pakan pahemmaksi vai voisiko kenties vaikka jotenkin muuttaa parempaan suuntaan meidän elämää. Kaksi ekaa lasta on päivähoidossa. Mutta kyllä mua silti ahistaa välillä, miten itte jaksan, lähinnä tuota et miten parisuhteen käy! Miten miehen sais kertakaikkisesti ymmärtämään, et häntä tarvittais tässä hiukan enemmän? Nyt raskausaikana ei ole paljoakaa osottanu mielenkiintoa raskautta/mun vointia/kotia/lapsia/KAIKKEA tavallista=JUURI MEIDÄN perheen arkea kohtaan, vaikka mulla on ollu tosi vaikee raskaus sekä henkisesti että fyysisesti. En väitä et olisin ite ollu enkeli hälle, mut jotenkin vaan tuntuu että oon niin yksin
Meille tulee just kolmas lapsi. Pelottaa valmiiksi tosi paljo miten meidän arjen käy, kun tämä lapsi syntyy. Tuleeko sekottaan pakan pahemmaksi vai voisiko kenties vaikka jotenkin muuttaa parempaan suuntaan meidän elämää. Kaksi ekaa lasta on päivähoidossa. Mutta kyllä mua silti ahistaa välillä, miten itte jaksan, lähinnä tuota et miten parisuhteen käy! Miten miehen sais kertakaikkisesti ymmärtämään, et häntä tarvittais tässä hiukan enemmän? Nyt raskausaikana ei ole paljoakaa osottanu mielenkiintoa raskautta/mun vointia/kotia/lapsia/KAIKKEA tavallista=JUURI MEIDÄN perheen arkea kohtaan, vaikka mulla on ollu tosi vaikee raskaus sekä henkisesti että fyysisesti. En väitä et olisin ite ollu enkeli hälle, mut jotenkin vaan tuntuu että oon niin yksin