Miten teillä on tapana viettää hääpäivää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -S-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä hääpäivä muodostui hiukan vahingossa vaatimattomaksi, koska ensimmäisenä hääpäivänä odotin rakkauden hedelmäämme ja voin pahoin koko ajan. Kävimme siis vaan ravintolassa syömässä kun en kyennyt muuhun. Sen jälkeen olemme ottaneet tavaksi aina käydä ravintolassa syömässä hääpäivänä, ei muuta. Nykyään joskus otamme jopa kuoharit alkuun, välillä olemme saaneet lapsen hoitoon, välilä emme, nykyään teini ei onneksi enää halua mukaan. Ainoa kerta kun juhlimme hääpäivää oli 10-vuotishääpäivä. Silloin järjestimme juhlat kavereille hyvän ruuan, juoman, musiikin ja saunomisen merkeissä.

Ei oikeastaan mitenkään, jos muistetaan niin saatetaan käydä ravintolassa syömässä. Nyt edessä häämöttää 10. hääpäivä, ajateltiin jos keksittäisiin silloin jotain spesiaalia.

Emme ole viettäneet mitenkään, ja kuten tuossa jo toisellekin vastaajalle oli käynyt, unohdin koko päivän viime vuonna :)
Tänä vuonna voitas tehdä jotain, syömään tms. koska kummitäti on pyydellyt lastenhoitajaksi.

Meilläkin on eka hääpäivä just kohta. Mun äiti lupas ottaa lapsen siks päivää hoitoon, mut otetaan kyl varmaan hiukan etumatkaa kun sinäkyseisenä päivänä ei sovi mihkään mennä. :)

Ollaan perinteisesti tehty joku pieni matka kahdestaan tai edes yksi yö vietetty hotellissa. Nyt ei ole vielä mitään lukkoon lyötyä, mutta ensi viikonlopulle olisi tarkoitus vielä jotakin keksiä. Lapset on luvattu ottaa hoitoon, mutta mä en oo keksiny vielä mitään sopivaa paikkaa, minne mentäis.

Me ollaan vietetty hääpäivän lähellä oleva viikonloppu hotellissa tai kylpylässä ja lapset on olleet hoidossa mummoloissa. Suunnittelen jo tulevaa hääpäivää ja sitä, mitä kivaa silloin tehdään :) En tosin paljasta tähän, kun miehellä on tapana käydä lueskelemassa mun juttuja täältä :D Mutta ollaan siis oltu mm. Flamingossa kylpylässä, Helsingin keskustassa hotellissa, Tampereella itsenäisyyspäivän juhlissa hotelli Ilveksessä.

Vähän miten milloinkin. Joskus ollaan tehty kotona hyvää ruokaa, joskus käyty ulkona syömässä. Joskus on oltu koko perheen kesälomareissulla silloin, eikä vietetty sen kummemmin. Viime vuonna (10v.) varattiin hotellin sviitti ja mentiin vuorokaudeksi nauttimaan toistamme, kun saatiin lapset hoitoon. Tänä vuonna varmaan odotellaan synnytystä kotona :D

Eka vietettiin niin,et tehtiin hyvää ruokaa ja istuttiin kahdestaan iltaa kotona. Toinen meni
täysin ohi, muistettiin viiko sen jälkeen saunanlauteilla istuesssa,et hääpäivä meni :D

Tuollainen rauhallinen koti-ilta on minun mieleeni, yhdessä tehden alkupaloista lähtien kaikki ruuat. Sit katsottaisiin hyvä elokuva ja saunottaisiin vihtoen :D

Yhteistyössä