K
koppis
Vieras
(Tää kyssä ei tietty sovi niille, joille tehty vaikka suunniteltu sektio.)
Mulla itsellä 1. synnytys: supparit
2. synnytys: vesien meno
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:(Tää kyssä ei tietty sovi niille, joille tehty vaikka suunniteltu sektio.)
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmeliini:Tosta limatulpasta kysyisin tyhmänä, että mitä tarkoittaa?
jos joku ystävällinen ihminen vastaisi![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmeliini:Tosta limatulpasta kysyisin tyhmänä, että mitä tarkoittaa?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmeliini:Tosta limatulpasta kysyisin tyhmänä, että mitä tarkoittaa?
![]()
Mulla ainakin pari päivää ennen synnytystä tuli sellasta vähän verensekaista mönjää, niinku tosi paksua valkovuotoa,.. Mielenkiintoista..
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmeliini:Tosta limatulpasta kysyisin tyhmänä, että mitä tarkoittaa?
![]()
Mulla ainakin pari päivää ennen synnytystä tuli sellasta vähän verensekaista mönjää, niinku tosi paksua valkovuotoa,.. Mielenkiintoista..
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmeliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmeliini:Tosta limatulpasta kysyisin tyhmänä, että mitä tarkoittaa?
![]()
Eroaako siis normaalista valkovuodosta huomattavasti?
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmeliini:Tosta limatulpasta kysyisin tyhmänä, että mitä tarkoittaa?
![]()
Itsekin kysyisin, että kuinka kauan limatulpan irtoamisesta yleensä menee synnytyksen alkamiseen, itse en enää muista... Kolmas syntyy hetkenä minä hyvänsä.