Miten teille on käynyt, kun exä on saanut uuden lapsen uudesta suhteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietityttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä luulen, että jos tuollainen tulee meidän kohdalla tapahtumaan, niin exä unohtaa nää meidän suhteen lapset ihan varmasti, kun nytkin tapaamiset on vähän miten sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Lasten oikeus ei aikuisten:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vanhemmilla on oikeus lapsiinsa, mutta lapsilla ei vanhempiinsa.

Se on kyllä nimenomaan päinvastoin... Lapsilla on oikeus vanhempiinsa, vanhemmilla ei oikeutta lapsiinsa. Näin totesi mulle lastenvalvoja kun eropapereita oltiin tekemässä.

Aivan. Tätä ironisesti varmaan edellinenkin tarkoitti. Noin sen kuuluisi olla, mut edellisen kirjoittajan mukaan se kuitenkin ennemmin menee..

Ap:lle. Jospa vauvan kans on kiirettä. Tuore äiti tarvitsee miehen huomion ym. Ymmärrä nyt heitä ja anna keskittyä vauva-aikaan. Kyllä isä tapaa lapsiaan varmasti vielä tulevaisuudessa. Älä missään tapauksessa ruoki lasten "huolta" isäänsä kohtaan. Vaikka itseäsi ärsyttäisi, älä näytä sitä lapsillesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja heppu:
Luulen, että se haluaa tutustua vauvaansa ja ehkä sillä äidillä (niillä molemmilla) on rankkaa sen vauvan kanssa, ettei jaksa esitellä sitä. Oottakaa nytte iha rauhassa. Kyllä ne sitte esittelee ku on valmiita. Siihen voi mennä useampia kuukausi. En usko, että isä on hylännyt muita lapsiaan, mutta tosiaan kannattaa nyt vaan odotella, kyllä se sitte soittelee kuten lupasi.

Ja sekö oikeuttaa unohtamaan entisen liiton lapset, kun olisi rankkaa? Ja varmasti ihan niinkin rankkaa että lapsilleen ei voi edes soittaa?? Haloo.

Kyllä mä ainakin osaan kuvitella, et voi olla niinkin rankkaa, ettei saa aikaiseksi soittaa, vaikka huilitaukojakin ois.

Toki voi olla, että miehesi on nyt kiinnostuneempi uudesta lapsestaan, mikä sekin on luonnollista, mutte ei minunkaan mielestä ymmärrettävää sinun lastesi kannalta.

Yhteistyössä