Miten tekee maan äideistä parhaimmat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Piika-äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Piika-äiti"

Vieras
Olet vauvan ja 2-4-vuotiaan kanssa perhekerhossa tms. julkisessa tilanteessa. Isompi saa megalomaanisen itkupotkuraivarin kun kiellät häntä ottamasta leluja muilta lapsilta. Miten teet ja toimit?

(Tilanne on tietysti hypoteettinen. Maan äideistä parhaimpien lapset eivät uhmaiässä eivätkä muissakaan ikävaiheissa käyttäydy näin.)

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;21888781:
äiti menee lapsen kanssa käymään hiljaisen keskustelun mikä sisältää kiristystä, uhkailua ja ehkä lupauksia lahjonnasta.
Mikäli tämä ei tehoa niin tie vie kotiin.. :xmas:

Sinä oletkin vahva. Minä en jaksa kantaa yhdellä kädellä 15-kiloista rimpuilijaa ja toisella kädellä vauvaa toiseen tilaan.

Mutta uhkasin minä lentokonetarran menetyksellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä;21888816:
Koivunkäpyhän vastasi mielestäni ihan asiallisesti sun kysymykseen.

Niin vastasi. Tosin kun aloin kirjoittamaan omaan vastaustani yhtään vastausta ei ollut vielä näkyvissä... Käpy on hyvä.

mä kerroin vaan miten täydellinen äiti hoitaa homman. en sitä miten _minä_ asian toteuttasin.. :saint:
Lisäys, itsehän taluttaisin niskasta tuon keskimmäisen keskustelemaan asiasta, ja sitten kertoisin että vielä kerran ottaa leluja kädestä niin sikäli tulee lähtö kotiin.
tosin, tääpiötä ei voi enää jättää vahtimatta lattialle kun se pirulainen karkaa..

Viimeksi muokattu:

Uusimmat

Yhteistyössä