Miten testaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noopu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Noopu

Jäsen
30.11.2009
191
0
16
Onko kukaan kokeillut testata raskautta ovistesteillä?

Olen kuullut, että ovistesti voisi näyttää viivan hieman ennen raskaustestiä, mutta kuinka aikaisin sekään näyttää?
Tulos ei tietenkään oo luotettava, mutta ehkä suuntaa antava?

Tai onko ovistesti antanut negan, vaikka oliskin raskaana?

Sain ovistestillä vahvan plussan ja muutaman tunnin kuluttua siitä raskaustestin herkkyys 25 ja sain plussan myös sillä.. Ei mitenkään aikaisin kylläkään vaan vasta pp15...

Mulla on menossa pp 10, ja mietin näyttäiskö se ovistesti mitään...

On tää sekopäistä hommaa. Joka kierrossa päättää että ei testaa ennenkö menkat kunnolla myöhässä, mutta sitten piinapäivien puolivälissä alkaa jo miettii et miten sais tietää edes vähän aikasemmin... huoh...

Mie en ole koskaan ovistestillä yrittänyt testata raskautta, vaan melkein aina kotona on ollut valmiina pari erimerkkistä/ -vahvuista raskaustestiä. Noita testejä menikin kesä-heinäkuussa aika monta ennen kuin luotti plussaan.... :ashamed:

Neuvoni on: ÄLÄ testaa ovistesteillä! Ite tein sen virheen viimeksi ja kyllähän se kahta viivaa näyttää kun kerta kaikenmaailman hormoneihin reagoi. Mutta raskaustestillä kun testipäivänä sitten testasin niin puhdas NEGA! Arvaa oliko kauhea pudotus ja sokki.

Minä elättelen toivetta, että ovistestin kirkkaanvalkoisesta, haamuttomasta ja viivanpaikattomasta tuloksesta huolimatta voisi olla raskaana.

Inseminaatiosta on yli kolme viikkoa, eikä menkat ole alkaneet. Raskaustestit ja ovistestit näyttää negatiivista.Raskaustestiä en ole muutamaan päivään tehnyt, mut ovistestin tuossa tein ja tosiaan ihan kirkkaan valkoinen negatiivinen tulos tuli.

Se taitaa olla mahdotonta, että raskaana ollessa tulisi negatiivinen ovistulos...?

Yhteistyössä