V
vieras
Vieras
Mun pää halkee siis TODELLA! Meillä nyt kaksi lasta 2 ja 6v. Lapsiluvun piti olla täysi.... Mut, mut.... Muhun on iskenyt vauvakuume, tai niin mä ainakin luulen?
Millä "syillä" olette tehneet vielä sen "yhden"?
Olen miettinyt ovatko omat syyni itsekkäät siihen että haluaisin vielä yhden lapsen?
-haluaisin tytön( kun kaksi poikaa)
-haluaisin kokea onnistuneen imetyksen
-haluaisin päästä nauttimaan vauva-ajasta(jos vaikka sattuisi että lapsi olisi ns. helppovauva, eikä vaativa ja itkuinen)
-Saisin hetkeksi lisäaikaa miettiä mitä tehdä työn suhteen kun taas palaisin työelämään.
-olisi ihana olla koton alasten kanssa
Toisaalta tulee vastaan nää taloudelliset seikatkin. Onko meillä varaa kolmanteen?
Ja sitten jaksanko kolmatta jos hän onkin yhtä vaativa kuin veljensä?
Rinnassa puristaa ja sydänpakahtuu kun näen vauvoja! Mistä sen tietää onko meidän perheeseen tarkoitettu vielä yhtä pientä???
Millä "syillä" olette tehneet vielä sen "yhden"?
Olen miettinyt ovatko omat syyni itsekkäät siihen että haluaisin vielä yhden lapsen?
-haluaisin tytön( kun kaksi poikaa)
-haluaisin kokea onnistuneen imetyksen
-haluaisin päästä nauttimaan vauva-ajasta(jos vaikka sattuisi että lapsi olisi ns. helppovauva, eikä vaativa ja itkuinen)
-Saisin hetkeksi lisäaikaa miettiä mitä tehdä työn suhteen kun taas palaisin työelämään.
-olisi ihana olla koton alasten kanssa
Toisaalta tulee vastaan nää taloudelliset seikatkin. Onko meillä varaa kolmanteen?
Ja sitten jaksanko kolmatta jos hän onkin yhtä vaativa kuin veljensä?
Rinnassa puristaa ja sydänpakahtuu kun näen vauvoja! Mistä sen tietää onko meidän perheeseen tarkoitettu vielä yhtä pientä???