Miten toi vauva voi olla niin ihana ja hellyyttävä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Vitsit, mä olen sille ihan myyty.. :heart:

Se on niin lutunen, juttelee pitkiä pätkiä kun sen kanssa viitsii vaan seurustella, on niin vilpittömän kiitollisen ja onnellisen näköinen kun sen nostaa syliinsä ja on aivan vallan ihastuttava pakkaus. :heart:
Tää on niin hassu fiilis jotenkin, kun neitin kanssa mulla meni aikaa ennenkö sain siihen tälläsen kiintymyksen aikaan, mutta tuohon heti, ennen jo ennenkö syntyikään koko otus. =)

taitaa olla aika pieni neito?veikkaan 2vkon-6vkon väliä.odotas kun tulee maaginen 3kk täyteen tulee muitakin tunteita.mutta nauti vielä kun hormoonit pitää sut sekasena.

:hug: :flower: ihanaa!
Täällä mun sylissä 3viikkonen huutajaneiti. :whistle: ;) Ei auta tisu, ei röyhty, ei mikn. Tulin hiukan koneelle ja hytkytän käsivarrella rytmikkäästi jotta välil on muutaman sekan hiljaa.

toivottavasti nautit fiiliksestä pitkään. meillä toi vaihe kesti parhaiten ekan 4vkoa,sitten alko pikku hiljaa muuttua 4-8vkon välil jaksoi vielä vaan nauttia ja sit 3kk tienoil kaikki mätti...nyt 4kk ja alkaa helpottaa,näkyy hieman valoa risukasassa.

Meillä nuo kaksoset 2kk 3vkoa ja hirmuinen on hymyily ja höpötys. :) Poika etenkin tuijottaa silmät suurina ja höpöttää ihanaa vauvakieltä. Tytöllä taas on pienempi hymy ja ääni, poika hymyilee aina leveästi ja nauraa kun kutitetaan leuan alta. "Onnenhormoonit" lähteny jo multa, mutta silti nuo hymyt ja naurut ja höpötykset on aina yhtä ihania.

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
:hug: :flower: ihanaa!
Täällä mun sylissä 3viikkonen huutajaneiti. :whistle: ;) Ei auta tisu, ei röyhty, ei mikn. Tulin hiukan koneelle ja hytkytän käsivarrella rytmikkäästi jotta välil on muutaman sekan hiljaa.

auttaisko ne tipat, mitä apteekista saa... ootko syöny sellasta ruokaa, joka voi aiheuttaa "vaivoja" vaaville (sipuli, kaali, herneet, suklaa, maito jne.) ja kuulostaa muuten tutulta, tyttö oli samanlainen, mutta helpotti ajan kanssa... nyt on jo 6 v.

Ja paljon onnea uudesta perheenjäsenestä!!

auttaisko ne tipat, mitä apteekista saa... ootko syöny sellasta ruokaa, joka voi aiheuttaa "vaivoja" vaaville (sipuli, kaali, herneet, suklaa, maito jne.) ja kuulostaa muuten tutulta, tyttö oli samanlainen, mutta helpotti ajan kanssa... nyt on jo 6 v.

Ja paljon onnea uudesta perheenjäsenestä!![/quote]

..että suklaakin aiheuttaa vatsavaivoja??mä en ole tiennytkään..

Yhteistyössä