K
"kummitäti"
Vieras
kun itse ollen se ulkopuolinen kummi ja ex se sukulaiskummi.Miten nyt pitäs sitten toimia kun exän kanssa ei oikeen välejä ole mut kummilapseen haluisin pitää yhteyttä,ollaan kyllä kummilapsen vanhempien kanssa sovittu et ollaan yhteyksissä ja voidaan kyläillä ja saan olla kummina edelleen mut mites se sit käytännössä mahtaa mennä...
välimatkaa on tosin ei nyt niin hirveesti mut kuitenkin.
Olen eron jälkeen nyt kerran kummilapsen nähnyt mut mites nyt sitten jatkossa?ootanko sieltäpäin yhteydenottoa vai otanko itse yhteyttä ja jos niin millon? kauhean hankalaksi meni tämäkin varsinkin kun ne välit exään on aika katkinaiset.
Kummilapsi on mulle kuitenkin tärkeä ja olen niin pahoillani etten näe häntä niin usein kun ennen.
välimatkaa on tosin ei nyt niin hirveesti mut kuitenkin.
Olen eron jälkeen nyt kerran kummilapsen nähnyt mut mites nyt sitten jatkossa?ootanko sieltäpäin yhteydenottoa vai otanko itse yhteyttä ja jos niin millon? kauhean hankalaksi meni tämäkin varsinkin kun ne välit exään on aika katkinaiset.
Kummilapsi on mulle kuitenkin tärkeä ja olen niin pahoillani etten näe häntä niin usein kun ennen.