miten toimia jatkossa seuraavassa tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jeps"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jeps"

Vieras
eli jos keskellä päivää teinit (max 14 v) juo lasten leikkipuistossa. Itse olen aranpuoleinen enkä ole tottunut toimimaan sen ikäisten kanssa joten en saanut sanaa suustani. Lähdin lasten kanssa pois vaan. Eivät häiriköineet mutta minipulloja tyhjensivät ja heittivät sitten maahankin vielä. Voiko tässä tapauksessa soittaa ihan poliisille vai miten?Ja mihin poliisile nykyään soitetaan, suoraan hätänumeroonko vaikka ei ole hengenhätä? Jos osaisi ensi kerralla toimia paremmin eikä katsella sivusta... :-( harmittaa

Itse sanoisin lapsille, että ei ole terveellistä juoda alkoholia koska aivot tuhoutuvat ja alaikäisellä aivojen kehitys on vielä pahasti kesken. kehittyvät 25 vuotteen saakka. Poliisille en soittaisi.
siijoitus ei kenenkään lapsen elämää paranna, jos on tuohon asti hengissä säilynyt niin sieltä kotoa löytyy todennäköisessti ihan tavisvanhemmat jotka yrittää kersansa laittaa mudien vaivoiksi. ihan normaalia täällä ainakin.

ja itse en olisi lhtenyt pois jos niistä ei mitään haittaa ole. mistä lapsesi tietävät mitä ne nuoret juovat?

en karta nuoria kuin ruttoa.Omatkin lapseni tulevat tuohon ikään.

sen takia en oikein sanonut mitään kun pelkäsin jos alkavat räyhäämään ja mulla lapset 3 ja 6 v siinä mukana. Sen verran muistan teinien sielunelämää (31 v:nä) että kaikenlaiset tervesvalistukset menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos yleensä. tyylin mitä sä vanhus siinä saarnaat v***u. Tuskin poliisin puuttuminen johtaa välittömästi mihinkään sijoitukseen. Voisi vähän säikäyttää. kaikenlaista sitä tulee eteen ja eipä aikaakaan kun omat lapset siinä iässä :-/

Mä olisin sanonut, että joko te lähdette siitä muualle juomaan taikka mä soitan poliisit paikalle, jolloin teiltä lähtee viinat ja ilmoitus kotiin. Että valinta on teidän. Ja olisin kyllä varmasti soittanut poliisille, jos eivät olisi lähteneet.

Yhteistyössä