M
Minulla näin
Vieras
Sain kaksoset, ja olin hyvin epävarma siitä, että maito ei tule riittämään molemmille. Lisäksi olin käytännössä yh, koska miehellä etätyö, ja muutenkin tais muut menot kiinnostaa enemmän kun oma perhe. Lisäksi estomasennsulääkitys, ja unilääkeet. Olisi voinut imettää ehkä, mutta en halunnut, koska maidossa olisi voinut olla hiukkasia ssri-lääkkeistä. Näin myös ehkäisin uupumista, ja sain kodin ja lapsen hoidettua yksin. Nukuttuakin paremmin, ja enemmän. Pulloruokinta on kuitenkin nopeampaa kun tissittely. Paitsi jos maidontulo on todella runsasta. Mulla olisi ollut 2 vauvaa tississä kiinni, niin kuka sitten olis ruoat ja muut laittanu, siivonnu jne. Empä uupunut imetyksestä, vaan olin reipas ja aikaansaava kaksosvauvojen äiti. Pyysin maidonestotabletin, siksi ettei tule kuumeista rintatuledhusta, josk olisi vaikeuttanut suuresti kaksosperheen elämää ihan alussa, kun muutenkin heikkona sektiosta, ja syn. palautumisesta. ILOKSENNE aloin imettämään muutaman viikon iässä osittain, koska maitoa herui lääkkeestä huolimatta, ja olin stimuloinutkin tisuja
Paremmin jaksoi, kun alku kaaos oli takana, ja arki tasaantunut.