Miten toimisit? (Huutonet)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minulla oli huutonetissä kohde, joka sulkeutui sunnuntaina. Siinä oli huutoja, eikä hintavarausta. Olen lähettänyt voitto huudon huutaneelle s.postia ja tekstarin, mutta hän ei ole vastannut kumpaakaan. Viestit ovat kuitenkin menneet perille. Kauanko odotan vastausta? Olen ilmoittanut kohteessa, että odotan maksua 5vrk. Se aika ei ole vielä täynnä, mutta ihmetyttää tuollainen käytös, että ei vastata edes tekstariin? Maksua ei myöskään ole tullut tililleni. Henkilöllä oli vain positiivista palautetta. Harmittaa, kun haluaisin saada tuotteen nopeasti myytyä..:(

Pari viikkoa on kohteliasta odottaa ja sitten tiedustella, miksei vastaa ja haluaako ehkä perua kaupan. Itse toimisin näin, kysehän ei ole tienaamisesta vaan tavaran kierrätyksestä.

Minä en kahta viikkoa alkaisi yhteydenottoa odottaa. Jokaiselle on etukäteen selvää, milloin huuto sulkeutuu. Mä odottaisin maksua ton 5 päivää. Sitten pistäisin uutta viestiä huutajalle, että missä luuraa. Jos ei kuulu mitään, niin laittaisin tuotteen uudestaan myyntiin.

Onko huutanut silloin su vai aikaisemmin sen voittohuudon, jos on vaikka reissussa ulkomailla? Mulla kävi näin mutta olin kattonut, että ehdin sen ilmoitetun 3vrk sisällä takasin kotiin.
Odottaisin sen 5vrk ihan rauhassa :)