V
"Vieras"
Vieras
Mun ystävällä on virosta tuotu koira,se on aika vaativa ja kuriton luonne. Ystäväni on istekkin levoton,herkästi hermostuva luonne. Koira on selkeesti hermostunut ja levoton siksikin,että emäntä saattaa antaa ristiriitasia käskyjä ja erikoisilla äänenpainotuksilla. No tosiaan hän ei saa koiraansa kuriin. Lisäksi ei aina jaksa ulkoiluttaa tai ole mahdollisuutta,koira pissii sisälle,koko asunto haisee kuselle ja pinttyneelle sellaisella. Koko asunto on aikamoinen kaaos.Monesti kun menen sinne saattaa kuset olla lattialla,jota hän sitten alkaa putsaamaan. Koira on jo vuoden ikäinen kuitenkin.
En oikeen tiedä mistä on kyse,koirasta vai siitä ettei hän osaa hoitaa sitä? olen puhunut hälle,mutta hän hermostuu minulle.
Koko koiratouhu vaikuttaa sekavalta,hallittsemattomalta. Esim kun lenkkeilemme ja mukana on poikani,koira kun yrittää hyppiä ja purra poikaani,se on hänen mielestään poikani vika,koska poika ei kävele tarpeeksi suorassa tai omalla kaistallaan yms... Itse en näe asiaa ihan niin.
Kysymys miten toimisin ja voisin auttaa ystävääni.?
En oikeen tiedä mistä on kyse,koirasta vai siitä ettei hän osaa hoitaa sitä? olen puhunut hälle,mutta hän hermostuu minulle.
Koko koiratouhu vaikuttaa sekavalta,hallittsemattomalta. Esim kun lenkkeilemme ja mukana on poikani,koira kun yrittää hyppiä ja purra poikaani,se on hänen mielestään poikani vika,koska poika ei kävele tarpeeksi suorassa tai omalla kaistallaan yms... Itse en näe asiaa ihan niin.
Kysymys miten toimisin ja voisin auttaa ystävääni.?