miten toimisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja normaalia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

normaalia?

Vieras
Elikkäs.. Minulla alkoi menkat pari päivää sitten, vaikka olin ihan varma oireista päätellen että olenraskaana,vaikka mahdollisuus ei kovin suuri ollut mutta mahdollinen kuitenkin. Menkat tulikin pari päivää myöhässä ja olivat jotenki oudot. Pyyhkiessä veri oli kirkkaan väristä eikä juuri mitään klönttejä tai limppejä näkynyt. Menkkakipujakin oli ja verta tuli niin että siteen tarvi ja pyyhkiessä veri kirkasta,siteessä ruskehtavaa.nyt menkat loppuivatkin vaikka kestävät yleensä useamman päivän,nyt siis vain 2päivää.tekisitkö testin vai onko normaalia?

Testin tekisin varmuuden vuoksi. Voi tosiaan olla aikainen km tai sitten hormonit sekaisin tai sulla tuli menkat raskaudesta huolimatta. Joskus oikein kun raskautta toivoo myös kroppa voi tehdä tepposet...

Lisäämpä ettämenkat siis loppu kahden suht koht niukan vuotopäivän jälkeen ja nyt heti tullu paperiin limaa
jossa vähän verta. Normaalia heti menojen jälkeen? Ja eilen oli siis eka vuodon pv mut silti alamahaa nippailee ja eilen paperiin jää oranssia pyyhkiessä ,haaleaa sellaista

Mulla oli vastaava tilanne, kun raskauduin esikoisen aikaan. Raskasuoireita oli ja menkat olivat normaalia huomattavasti niukemmat ja lyhyemmät. Raskaustestiä en tehnyt silloin vaan myöhemmin, koska siihen aikaan testien teko ei ollut yleistä (kahdesti olen ollut raskaana ja kahdesti on tehty testi) . Eka neuvolakäynnillä kerroin epäilykseni, että raskaus on alkanut aiemmin. Ultrassa asia vahvistui.