Miten tolla vauvalla voi olla yöllä koko ajan nälkä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zzzz...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zzzz...

Vieras
Vauva on kohta 4kk ja saa pääsääntösesti korviketta. Rupeen olee ihan loppu, kun poika syö öisin kahden tunnin välein. 1½:n tunnin jälkeen alkaa pyöriskely ja tuhtaaminen, sylkee tuttia pois suusta, ja sitten mun onkin jo noustava antamaan sitä maitoa. Ei se syö niin usein edes päivisin. Millähän mä saisin vauvan nukkumaan edes hiukan pidempiä jaksoja kerrallaan? Päiväunetkin nukkuu kyllä aika pienissä pätkissä...

Mulla 4.5kk vauva menee nukkuun kympin aikoihin ja syö ekan kerran vasta 4-5 ja sit 6-7 ja sit torkkuu viä hetken. Meillä oli viä vähän aika sitten (n. kk sitten) tollasta kanssa. Aloin syöttää iltasin tiheämmin ja isä oli yöllä vieressä muutamat yöt ja silitteli pojan uudelleen uneen, niin saatiin pidennettyä tota yösyötön väliä.

[QUOTE="vieras";25038208]kahden tunnin välein on ihan normaali tahti ton ikäisellä. Varaudu siihen, että syö kolmen tunnin välein yks vuotiaaks[/QUOTE]

Niin siis siks mä tätä ihmettelen (ja tästä kärsin) kun aiemmin syöttövälit oli öisin pidempiä, ja päivisin ne on kolmesta neljään tuntiin. Esikoinenkaan ei syönyt tässä iässä enää ihan näin tiuhaan.

Yhteistyössä