Miten ton miehen sais nukkumaan yöt heräilemättä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
Mies heräilee joka yö aamuyön tunteina. Olen aika herkkäuninen ja herään lähes joka kerta siihen, että mies hörppää vettä tai käy vessassa. Joskus useammankin kerran yössä. Eihän nyt aikuisen miehen pitäis tarvita yöllä vettä taikka vessakäyntejä? Olen ehdotellut, että nukkuis toisessa huoneessa, kun alan olla jo aika väsynyt tuohon miehen yöheräilyyn. Mies sanoo, ettei voi sille mitään, että tulee vessahätä yöllä ja sit jano tai jopa iso hätä. Mä veikkaan, et se on vain opittu tapa ja siitä vain pitäisi nyt vierottautua pois. Mutta miten aikuinen mies vierotetaan?

^^ No joo.. :D Siis ihan oikeasti nuo miehen yöheräilyt rasittaa minua. Eikö se mitenkään vois vaan nukkua kellon soimiseen asti? Mä alan olla jo niin kiukkuinen kun se herää. Ihme, että se enää ees uskaltaa herätä!

Mä olen myös ihan törkeän huonouninen ja herään aina, jos mieskin. Se monesti saattaa herätä tyyliin vähän ennen viittä ja huokailee ekaks vieressä jonkun 15 min, toteaa itekseen, ettei saa unta, sit menee alakertaan ja siellä sit alkaa kattoo tekstitv:tä. Arg, ja mä en sit saa enää unta. Nyt viimeiset 3 yötä oon pitäny korvatulppia senkin takia, kun meidän ikkunan alla alkaa aina aamuyöstä huutaa joku ärsyttävä lintu, niin nyt en oo sit heränny miehenkään pyörimiseen! Tosin käskin sitä, että lähtee HETI ja HILJAA sängystä, jos herää. (heh, kuulostan kunnon hulluta :D)

Miten sä voit herätä siihen, että toinen käy vessassa...kolisteleeko mies erityisen paljon? Etkö voisi vain sanoa, että yrittäisi olla hiljempaa jos täytyy yöllä nousta?

Laita itsellesi korvatulpat.

Tai sit vaan tarjoat tissiä joka inahdukseen, niin voitte molemmat jatkaa unia ilman, että tarvitsee kunnolla herätä tai nousta sängystä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja häh;23808385:
Miten sä voit herätä siihen, että toinen käy vessassa...kolisteleeko mies erityisen paljon? Etkö voisi vain sanoa, että yrittäisi olla hiljempaa jos täytyy yöllä nousta?

No meillä ainakin minä herään joka yö käymään vessassa (rv 36) ja meillä ongelma on niin päin, että mies herää siihen eikä sitten saa heti kunnolla unta uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;23808385:

Mulla on korvatulpat ja silti herään (ilmeisesti liikeeseen) joka aamu siihen kun mies herää.

[QUOTE="xyz";23808376]Kumpihan teillä on ongelma: Miehen heräily vai ap:n herkkäunisuus?? Mene itse muualle nukkumaan jos häiritsee.[/QUOTE]

Peesi, ap armotta pihalle telttaan nukkumaan

Kyllä mäkin käyn vessassa yöllä. Ja mieskin käy.
Ja ei ole kyllä mitään diabetestä. Nukun yleensä 8-10 tuntia, joten kyllä siinä jskus hätä tulee, jos on juonnu pitkin päivää..

[QUOTE="vieras";23808421]Mitä jos kokeilisit niitä korvatulppia nyt ihan ekana?[/QUOTE]

Niin pitää kokeilla, vaikkei syy ehkä olekaan miehen kolistelu herätessään, kun yrittää nousta niin hijaa kuin vain voi. Mut kokeilen ensi yönä noita korvatulppia.

sun miehellä on sentäs syy heräillä,mä taas pohdin syytä miks mun mies ei nuku.pyörii ja hyörii unettomana sängyssä moniatunteja.on itekki kertonu että rupee olee pirun väsynyt ku nukkuu 3-4h yön aikana.joskus ollu hällä uniläkitys mutta siitä tuli niin kova tokkura että työt kärsi.ole iloinen että miehelläs rakko toimii (vanhempana monella onkin sit onkelmia) ja että hän pitää huolen nesteytyksestä.olet kyllä todella herkkäuninen,eli jospa ite löytäisit itelles uuden nukkumapaikan.

Yhteistyössä