Miten ton ukon on aina niin ..keleen vaikee nousta???!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Pitäis lähteä ajoissa ajelemaan Poriin siskolla käymään. Aattelin et ruuan annan kummallekin muksulle, jos vaikka sit nukkusivat matkan..
Mutta toi ukko ei tee elettäkään, et nostais ton takapuolensa tuolta sängystä.
Ottaa sitten niin välillä aivoon!!!!!!!

Niin tuttua.... :whistle:
Mä olen usein alkanut ihan tyynesti imuroimaan ja viemään peittoja ja tyynyjä tuulettumaan jos lojuu liian pitkään sängyssä :D Kyllä meinaan nousee ylös aika nopeesti kun kauhee imurointimöykkä ja peitto poissa :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 09:42 Ratsumies kirjoitti:
Jätä ukko kotia

Muuten jättäsinkin, mutta ei olla vielä kertaakaan siellä Porissa käyty ja mä oon TOSI huono lähteen ajeleen yksin mihinkään outoihin kaupunkeihin :/
Mä meen kohta herättään sen vaikka repimällä sängystä ylös!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 09:44 Nappe kirjoitti:
voi aargh mulla ei varmaan kestäis hermo jos äijä makais sängyssä kun muitakin suunnitelmia olisi. Onko sillä krapula?

Ei oo, sit menis vielä enemmän hermo! Mut kun täytyy aina valvoo ja vahdata kaikki mahdolliset elokuvat ja ohjelmat yöllä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 09:44 miia78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 09:42 Ratsumies kirjoitti:
Jätä ukko kotia

Muuten jättäsinkin, mutta ei olla vielä kertaakaan siellä Porissa käyty ja mä oon TOSI huono lähteen ajeleen yksin mihinkään outoihin kaupunkeihin :/
Mä meen kohta herättään sen vaikka repimällä sängystä ylös!
käyppäs kattoon vaikka eniron karttapalvelu sieltä löytyy ajo-ohjeet =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 09:44 Candybar kirjoitti:
Ei vissiin oo kovin mielissään tuosta lähdöstä...? :/
Tykkääkö yleensä käydä siskollas?

Se on varmaan lähinnä siitä kiinni, et ei jaksais/viittis lähtee. Ja kun tänään tulee kai suomen peli, vaikka se voi sen sielläkin kattoa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 09:43 Pix kirjoitti:
Niin tuttua.... :whistle:
Mä olen usein alkanut ihan tyynesti imuroimaan ja viemään peittoja ja tyynyjä tuulettumaan jos lojuu liian pitkään sängyssä :D Kyllä meinaan nousee ylös aika nopeesti kun kauhee imurointimöykkä ja peitto poissa :kieh:
Eikö sullakaan oo elämää???? Täällä näitten vanhusten/junttien kanssa seukkaat..ja vielä noin hyvännäköinen nainen olet. ;)

Yhteistyössä